مبتلا شدن ۳۰ کارمند مترو تهران به کرونا

کد خبر: 985854

نوبخت گفت: شهروندان در صورت استفاده از مترو، از دستفروشان خرید نکنند.

مبتلا شدن ۳۰ کارمند مترو تهران به کرونا

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، اظهار کرد:تست کرونای حدود ۳۰ نفر از نیروهای مترو تهران مثبت اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه بخشی از افراد بهبود پیدا کردند، افزود: ۳ نفر از نیروها بهبود یافته و به کار بازگشته اند.

او بیان کرد:همچنین ۲ نفر نیروهای پلیس مترو نیز به این بیماری مبتلا شدند.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی آمار مراجعه به مترو افزود: روزانه حدود ۲۹۰ هزار نفر به مترو مراجعه می کنند اما با توجه به این که با افزایش مراجعه شهروندان به مترو ویروس کرونا گسترش می یابد از مردم درخواست می کنیم که تا حد امکان به مترو مراجعه نکنند و در خانه بمانند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه همه‌ی ما باید در این روز‌ها در منازل خود بمانیم و در صورت نداشتن کار واجب از منزل خارج نشویم، گفت: در ایام بیماری کرونا تا ۳ میلیون مسافر را می توانیم جابجا کنیم.

او گفت: این ۲۹۰ هزار نفری که از مترو استفاده کردند، بهتر است در منازل خود بمانند. همچنین در صورت استفاده از مترو از دستفروشان خرید نکنند.

نوبخت توصیه کرد: فاصله اجتماعی را شهروندان در مترو رعایت کنند و اگر قطاری شلوغ بود، بهتر است صبر کنند و از قطار بعدی استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: ما توانمان را به صورت کامل برای پذیرش شهروندان می گذاریم و سال گذشته سرفاصله قطار‌ها را تا ۳/۵ دقیقه کاهش دادیم.

او گفت: کمتر مترویی در دنیا وجود دارد که با سرفاصله ۳.۵ دقیقه بتواند کار کند و اکثر مترو‌ها با سرفاصله ۵ دقیقه حرکت دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها