لحظاتی از سفر استانی آیت‌الله رئیسی به ارومیه +فیلم

کد خبر: 1054624

رئیس قوه قضائیه گفت: با بررسی تیم ۲۷ نفره قوه قضائیه در سفر به آذربایجان‌غربی در ارتباط با کمبودها، مقرر شد تا از محل اعتبارات استانی و قوه قضائیه مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع کمبودها اختصاص یابد.

لحظاتی از سفر استانی آیت‌الله رئیسی به ارومیه +فیلم

خبرگزاری تسنیم:  آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پایان سفر خود به آذربایجان‌غربی با اشاره به نتایج سفر خود اظهار داشت: در این سفر توفیقی شد که در خدمت مردم و مدیران استانی باشیم، البته علاقه‌مند به حضور در اجتماعات عظیم مردمی بوده اما شرایط کرونایی اجازه این کار را نداد.

وی تصریح کرد: مسئله تولید همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مسئله محوری و راهبردی است که باید مورد توجه همه بخش‌ها باشد و خوشبختانه در این راستا اقداماتی انجام شده است و امروز از کارخانه فولاد ارومیه بازدیدی به میان آمد در حالی که از چندین سال گذشته تعطیل شده بود و حال آنکه کشور به اشتغال و تولید نیاز دارد.

آیت الله رئیسی بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا دو ماه آینده مشکلات اداری این واحد برطرف شده و باید زمینه فعالیت کارخانه فراهم شود چون مسئله رونق تولید بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه مسائل مرزی و مرزشنینی، فعال‌سازی و ساماندهی بازارچه‌های مرزی از مسائل مهم به شمار می‌رود تصریح کرد: از سوی دیگر مسئله اقتصادی مرزنشینان بسیار مهم است و باید مبادلات تجاری اعم از صادرات و واردات سازمان یافته باشد و وضعیت کوله وری و پیله وری اتفاق افتاده و همچنین ساماندهی شود.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: حتی اگر نیاز باشد باید در مرزها دستگاه ایکس ری برای تسهیل کار گمرکی پیش بینی شود و در مجموع مرزنشینان باید از این فضا برای تبادلات مرزی به صورت کامل استفاده کنند.

وی اظهار داشت: باید راه قانونی را برای کسانی که خواهان کار قانونی هستند باز کرد تا اگر کسی بخواهد به صورت غیرقانونی فعالیت کند مشخص شود بنابراین راه قانونی باید به صورت تعریف شده برای مردم و مرزنشینان باشد.

آیت الله رئیسی در ادامه افزود: باید پرونده‌های کثیرالشاکی نیز مورد رسیدگی قرار گیرد و مردم در جریان بررسی‌ها قرار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله اشتغال زندانیان گفت: زندانی شدن برای اصلاح شدن بوده و اصلاح مجرمان یکی از وظایف دستگاه قضایی است و ایجاد اشتغال در زندان نیز از مسائل مهم به شمار می‌رود و هر چه اشتغال بیشتر باشد شاهد اصلاح و کاهش جرائم خواهیم شد.

رئیس قوه قضائیه گفت: با بررسی تیم 27 نفره قوه قضائیه در سفر به آذربایجان‌غربی در ارتباط با کمبودها، مقرر شد تا از محل اعتبارات استانی و قوه قضائیه مبلغ هزار و 200 میلیارد ریال برای رفع کمبودها اختصاص یابد.

 

حجم ویدیو: 6.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها