خاطره جالب مینو محرز در «خندوانه»+ فیلم

کد خبر: 1056098

شب گذشته «خندوانه» میزبان عضو ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

خاطره جالب مینو محرز در «خندوانه»+ فیلم

باشگاه خبرنگاران: شب گذشته خندوانه با حضور مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئول کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی، میثم درویشان پور کمدین و اجرای رامبد جوان روی آنتن رفت.

محرز در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره واکسن ایرانی ویروس کرونا گفت: واکسنی که من ناظر کارآزمایی بالینی آن هستم، اگر همه چیز خوب پیش برود طبق پیش بینی ما خرداد ماه به تولید انبوه می‌رسد.

وی افزود: بر اساس اولویت بندی واکسیناسیون انجام می‌شود. البته ذکر این نکته لازم است که ما با واکسن زدن ماسک را برنمی‌داریم؛ در واقع تا همه افراد در دنیا واکسینه نشوند، ماسک‌ها را نباید برداریم. فعلاً باید ماسک‌ داشته باشیم؛ چون تکلیف خودمان را با ویروس کرونا نمی‌دانیم.

محرز عنوان کرد: سیستم واکسیناسیون در کشور ما خیلی خوب است. خانه‌های بهداشت ما از یک روستا شروع می‌شوند و به استان می‌رسند. بنایراین کافی است واکسن در اختیارشان باشد تا بلافاصله تزریقات شروع شود.

وی درباره شیوع واکسن‌های تقلبی هم گفت: از مردم خواهش می‌کنم به واکسن‌های تقلبی ناصر خسرو اطمینان نکنند؛ چراکه نگهداری واکسن نیاز به شرایطی خاص دارد.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به علاقه اش به پزشکی گفت: در خانه ما تحصیل و ورزش بسیار مهم بود و والدین روی آن سرمایه گذاری کردند. من خیلی علاقه مند به پزشکی بودم و به این سمت آمدم؛ اما بقیه خواهر و برادرهایم اساتید سطح بالای دانشگاه هستند.

وی درباره اتفاقات جالب برای خودش در دوران کرونا اظهار کرد: یک مریض پیش من آمد که مری اش داغون شده بود. او از ترس و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، وایتکس رقیق شده با آب لیمو خورده بود و بعد عنبر نسارا دود کرده بود!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ما بزرگترین سرمایه را در جهان داریم و آن هم مغز‌ جوانان کشورمان است. جوانانی که در همه دنیا افتخارآفرینی کرده اند و هر دارویی که موجود بود، برای کووید تولید کردند. با همه تحریم‌ها امکانات تهیه واکسن مهیا شده و چندین واکسن در فاز تحقیقات بالینی قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها