بلایی که باکتری گوشتخوار بر سر زن میانسال آورد! +عکس

کد خبر: 1064298

زن میانسال که مورد حمله نوعی باکتری گوشتخوار قرار گرفته بود تا آستانه مرگ پیش رفت.

بلایی که باکتری گوشتخوار بر سر زن میانسال آورد! +عکس

 باشگاه خبرنگاران: حمله نوعی باکتری گوشتخوار به یک زن ۵۱ ساله انگلیسی موجب قطع پای این زن و همچنین رساندن وی تا آستانه مرگ شد. «لوبنا تروت» در حالی از مرگ نجات یافت که به علت عفونت شدید به کما رفته و در معرض خطر مرگ قرار داشت. این اتفاق هنگامی رخ داد که خانم تروت در تابستان سال ۲۰۱۹ برای گذراندن تعطیلات به مایورکا اسپانیا سفر کرده بود.

این زن بر اثر حمله نوعی باکتری گوشتخوار به سپسیس (گندخونی) مبتلا شد. پزشکان برای نجات جان این زن میانسال مجبور به انجام چندین عمل جراحی و همچنین بریدن پا‌های وی شدند. تروت به تازگی در مصاحبه‌ای در این باره گفت: «در آن تعطیلات هر روز صبح من برای دویدن بیرون می‌رفتم. صبح روز آخر که برای دویدن رفته بودم حالم بد شد و زمین خوردم، طوری که دست‌ها و پاهایم زخمی و حتی کفشم پاره شد. افراد زیادی آنجا بودند و من بلند شدم و دویدم و سعی کردم وانمود کنم که حالم خوب است.»

mVYEWwDqO8cs

تروت افزود: پس از چند روز همه چیز را فراموش کردم. وقتی به انگلیس پرواز کردیم (برگشتیم) کشور با موج گرما روبه‌رو شده بود در حالی که من یادم می‌آید خیلی احساس سرما می‌کردم. می‌لرزیدم در حالی که بیرون هوا بسیار گرم بود. من تاری دید پیدا کرده و تمام طول روز خسته بودم. یادم می‌آید یکبار در توالت روی زمین سقوط کردم. شوهرم با اورژانس تماس گرفت و پزشکان به همسرم گفتند که من دچار بیماری التهاب معده‌ای روده‌ای شده ام.

تروت چند روز بعد پس از احساس ضعف در پاهایش با پزشک خود تماس گرفت. سپس شوهرش او را به بیمارستان رساند و مشخص شد که او دچار سپسیس (عفونت خونی) شده است. سپس تعدادی از اندام‌های حیاتی تروت از کار افتاد و او ظرف یک هفته به کما رفت. بنا به گفته تروت جراحان با انجام چند جراحی روی پای او موفق شدند تا این باکتری مضر را از بدنش خارج کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها