در سال 2022 چه انیمیشن هایی را باید ببینیم

کد خبر: 1120786

علاقه مندان به تماشای کارتون و انیمیشن مدت هاست در انتظار سال جدید میلادی هستند تا هرچه زود تر انیمیشن های منتخب شان اکران و منتشر شوند. انیمیشن هایی که محبوبیت زیادی بین مخاطبان دارند و در سال 2022 اکران خواهند شد. تماشای انیمیشن در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته و توانسته محبوبیت بیشتری را بین مخاطبان به دست آورد. این ژانر دوست داشتنی و جذاب رنج سنی ندارد و از کودکان تا بزرگسالان می توانند آن را تماشا نمایند. انیمیشن، جهان دیگری است با داستان های منحصر به فرد و غیر واقعی که می تواند ساعت ها مخاطبان خود را سرگرم نماید.

در سال 2022 چه انیمیشن هایی را باید ببینیم

یکی از رایج ترین موضوعاتی که مخاطبان بیشتر به دنبال آن هستند، آشنایی با جدید ترین انیمیشن های سال جدید میلادی می باشد. به همین خاطر ما در این مقاله انیمیشن هایی را که در سال 2022 اکران می شوند را بیان کرده ایم تا لذت دیدن آنها را از دست ندهید. کمپانی های بزرگی مثل سونی پیکچرز، دیزنی پلاس، پیکسار، برادران وارنر، یونیورسال و... کارتون ها و انیمیشن های جذاب و هیجان انگیزی را در سال 2022 اکران خواهند کرد که ما به صورت کامل آنها را معرفی خواهیم کرد.

لیستی از انیمیشن های سال 2022

در سال های گذشته با وجود تمامی مشکلات و فراز و نشیب هایی که در کل جهان به وجود آمد، بسیاری از انیمیشن هایی که قرار بود در این دو سال نمایش داده شود، تاریخ اکران شان عقب افتاد؛ اما با این حال نیز بسیاری از مخاطبان همچنان در انتظار پخش آنها هستند. کارتون های محبوب بسیاری در سال های اخیر اکران و منتشر شد که طرفداران بسیار زیادی داشت مانند انیمیشن پوکمن اسرار جنگل، بچه رئیس، میچل ها در برابر ماشین ها، لوکا و... . در سال 2022 نیز انیمیشن هایی منتشر خواهد شد که مخاطبان و علاقه مندان زیادی منتظر اکران آنها هستند.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania: Transformania)

یکی از محبوب ترین انیمیشن هایی که قرار است در سال 2022 منتشر و اکران شود، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا می باشد. این کارتون جذاب و هیجان انگیز، در ژانر های ماجراجویی و کمدی در تاریخ 14 ژانویه 2022 منتشر خواهد شد. کارگردان مشترک انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، جنیفر کلوسکا و درک درایمون می باشند که استودیو سونی پیکچرز آن را تولید و منتشر می کند. این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی در سال های گذشته در قسمت های مختلفی اکران و منتشر شد که تمامی قسمت های آن مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا یکی از کارتون هایی بود که به علت شیوع ویروس کرونا تاریخ اکران آن تغییر کرد. داستان این کارتون هیجان انگیز درباره اختراع جدیدی است که موجب می شود دراکولا های داستان به انسان تبدیل شوند. البته این درحالی است که جانی بر عکس آنها به دراکولا تبدیل شده و همگی از این وضعیتی که دارند ناراحت هستند. آنها با خلق ماجراها و اتفاقات جالب و هیجان انگیز، سعی می کنند تا هرچه زود تر از این وضعیت خلاص شوند.

انیمیشن شانس (luck)

یکی دیگر از انیمیشن هایی که در سال 2022 اکران خواهد شد، انیمیشن زیبای شانس می باشد. این کارتون به کارگردانی پگی هولمز است که در ژانر های ماجراجویی و کمدی منتشر می شود. شرکت سازنده این انیمیشن، Skydance Animation می باشد. تاریخ اکران انیمیشن شانس 18 فوریه سال 2022 می باشد. داستان این کارتون زیبا درباره دختری است که شانس خوبی ندارد. او در هر کاری بد شانسی می آورد و از این موضوع کمی ناراحت است. در ادامه داستان به طور عجیبی این کودک در یک دنیای دیگر قدم می گذارد که در این دنیا موجودات عجیب و جادویی را مشاهده می کند.

در ادامه داستان برای این دختر جوان اتفاقات عجیب و جالبی رخ می دهد که این انیمیشن را جذاب و دیدنی کرده است.

انیمیشن قرمز شدن (Turning Red)

از دیگر انیمیشن هایی که در سال 2022 منتشر خواهد شد، انیمیشن زیبای قرمز شدن است که کمپانی مطرح پیکسار آن را منتشر خواهد کرد. این کارتون زیبا و منحصر به فرد در تاریخ 11 مارس 2022 اکران و منتشر خواهد شد. کمپانی مطرح پیکسار با انیمیشن متفاوت دیگری بازگشته است که هدایت آن را خانمی به نام دومی شی برعهده دارد. این خانم پیش از این، کارتون کوتاهی را به نام بائو تولید و منتشر کرده بود که توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت نماید. کارتون قرمز شدن نیز یکی دیگر از کار های متفاوت و جذاب از دومی شی می باشد.

انیمیشن قرمز شدن (Turning Red)

داستان این کارتون درباره دختر 13 ساله ای می باشد که نام آن میلین است. این دختر بامزه و دوست داشتنی هنگامی که بیش از اندازه هیجان زده می شود، به شکل یک پاندای بزرگ قرمز در می آید. این کارتون برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب می باشد. یکی دیگر از انیمیشن های مناسب برای کودکان و نوجوانان انیمیشن افسون دوبله فارسی است که علاوه بر داستان زیبا و آموزنده ای  که دارد، می تواند ساعت ها کودکان را سرگرم نماید.

انیمیشن لایت یر (Lightyear)

یکی دیگر از انیمیشن هایی که در سال 2022 اکران و منتشر خواهد شد، کارتون لایت یر می باشد. این کارتون هیجان انگیز و جذاب در ژانر های اکشن و ماجراجویی، توسط استودیو پیکسار تولید شده است. کارگردان این انیمیشن، آنگوس مک لین می باشد. تاریخ انتشار انیمیشن لایت یر 17 جون سال 2022 است. داستان این کارتون درباره زندگی فضانوردی است که الهام بخش شخصیت باز در داستان اسباب بازی ها می باشد. این خلبان آزمایشی جوان در جستجو بی نهایت و فراتر از آن می باشد که ماجراجویی ها و اتفاقات عجیب و هیجان انگیزی را در این داستان رقم می زند.

مخاطبانی که علاقه مند به داستان اسباب بازی ها هستند، قطعا با شخصیت باز لایتیر آشنایی دارند. این داستان در ادامه انیمیشن داستان اسباب بازی ها نیست و تنها یک اسپین آف از آن مجموعه می باشد.

انیمیشن مینیون ها_ ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)

یکی دیگر از انیمیشن های محبوب و دوست داشتنی که در سال 2022 اکران خواهد شد، انیمیشن مینیون ها می باشد. این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی محبوبیت زیادی بین مخاطبان داراست. کارگردان کارتون مینیون ها کایل بالدا و شرکت سازنده آن Illumination می باشد. این کارتون نیز به علت شیوع ویروس کرونا، تاریخ اکران خود را عقب انداخت. تاریخ انتشار این کارتون 1 ژوئیه 2022 می باشد. در این داستان مهیج، داستان زندگی گرو را مشاهده خواهید کرد که در زمان های کودکی اش آرزو دارد به یکی از بزرگ ترین خلافکار های دنیا تبدیل شود و از مینیون ها می خواهد که او را با خلافکار ترین افراد آشنا نمایند. این داستان هیجان انگیز و دوست داشتنی می تواند اوقات خوشی را برای شما و خانواده تان رقم زند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها