آخرین وضعیت سلامتی شهرام عبدلی / برایش دعا کنید

کد خبر: 1206270

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد درباره آخرین وضعیت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت سلامتی شهرام عبدلی / برایش دعا کنید

 شهرام عبدلی چند روزی است در بیمارستان بستری شده و فضای‌‌مجازی هر لحظه به نقل از فردی، خبری درباره آخرین وضعیت جسمی‌ این بازیگر سینما و تلویزیون منتشر می‌کند.

امیر غفارمنش دوست و همبازی این بازیگر که مشغول بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار با موضوع امام رضا(ع) در مشهدند خبر امیدوارکننده‌ای را اعلام کرد که برای لحظاتی اتفاق افتاد؛ هوشیاری شهرام عبدلی برگشت! او این‌طور گفته بود: «من 20 دقیقه پیش باخبر شدم که هوشیاری شهرام عبدلی بالا آمده است و فضای امیدوارکننده‌ای اتفاق افتاد، به‌گونه‌ای که الآن همه گروه این پروژه‌ای که در مشهد مشغول به کاریم، خوشحال‌اند.»

اما این نکته خیلی زود جایِ‌خودش را به حالت اولیه عبدلی داد. این‌طور که جواد حدادی مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد به خبرنگار تسنیم گفت: فقط می‌توانم بگویم آقای عبدلی همچنان بیهوش‌اند و دستگاه به ایشان وصل است. وضعیت تغییری نداشته و حالِ مساعدی ندارند. از مردم می‌خواهم برای این بازیگر خوب سینما و تلویزیون دعا کنند.

عبدلی چطور به بیمارستان رسید و چه اتفاقی افتاد؟ این موضوع را هم جواد حدادی این‌گونه توضیح داد: شهرام عبدلی شامگاه شنبه 29 بهمن‌ماه دچار عارضه سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده و بلافاصله او را توسط اورژانس به بیمارستان قائم مشهد انتقال دادند. اقدامات تشخیصی و درمانی از بدو ورود انجام شد و اولین عمل جراحی رویِ شهرام عبدلی اتفاق افتاد.  

وی افزود: شهرام عبدلی از همان موقع حال نامساعدی نداشت و هنوز هم همان حالت را دارد و در میانِ این همه خبر ضد و نقیض درباره وضعیت جسمانی ایشان، این نکته را صراحتاً اعلام می‌کنم هیچ تغییری در وضعیت ایشان اتفاق نیفتاده است. شهرام عبدلی هوشیاری ندارد، به دستگاه وصل است و حال عمومی‌اش نامساعد است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم‌‌مشهد به این نکته هم اشاره کرد: امیدوارم با دعای مردم همین‌طور وضعیت بهتر شود و عمل جراحی دوم هم با موفقیت انجام شود و شهرام عبدلی هرچه زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند.

پیگیری‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی نشان می‌دهد هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به‌سر می‌برد؛ برای لحظاتی دو روز گذشته سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش رفته اما به دلیل شرایطی که ارگان‌های حیاتی مغزی را درگیر می‌کند و غیرقابل پیش‌بینی‌اند دوباره شرایط این بازیگر به حالت اولیه و هوشیاری پایین و حالت بیهوشی رسیده است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها