نیوشا ضیغمی در واکنش به اظهار خوشحالی علی کریمی: هرکس مثل تو فکر نکند، باید بمیرد؟!

کد خبر: 1266390

نیوشا ضیغمی بازیگر به ابراز خوشحالی علی کریمی از جنایت تروریستی در کرمان واکنش نشان داد و چنین تفکری را تفکر داعش دانست.

 نیوشا ضیغمی در واکنش به اظهار خوشحالی علی کریمی: هرکس مثل تو فکر نکند، باید بمیرد؟!

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا در واکنش به حمله تروریستی در کرمان و شهادت دهها نفر از هموطنانمان گفت: اینگونه اقدامات تروریستی در هر جای جهان محکوم است و چنین کشتارهایی، کثیف ترین و ظالمانه ترین نگاهی است که می توان به انسانیت و بشریت داشت.

وی در واکنش به اظهار خوشحالی علی کریمی در مقابل جان باختن هموطنان ایرانی در این انفجارها، افزود: من هیچوقت نمی توانم در برابر کشته شدن انسان های بی‌گناه خوشحالی کنم. حتی اگر اندیشه‌ام متفاوت باشد.

ضیغمی ادامه داد: من به عنوان یک انسان و یک شهروند و به عنوان کسی که نگاهم به جامعه، نگاه برابر است، عقیده دارم که ابراز خوشحالی از کشته شدن انسانها، حتی کسانی که اندیشه متفاوتی با ما دارند، عین تفکر داعش است.

این بازیگر خطاب به علی کریمی خاطرنشان کرد: یعنی تو فکر میکنی چون کسی شبیه تو نیست پس باید بمیرد؟! در یک جامعه سالم باید تفاوت نگاه ها و اندیشه‌ها را بپذیریم و مردم با یکدیگر تعامل کنند، نه اینکه یکدیگر را حذف کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها