ماجرای ممنوع التصویری فرزاد فرزین چه بود؟

کد خبر: 1081304

در خبری شوکه کننده از طرف یک خبرنگار حوزه موسیقی، فرزاد فرزین از تمام پلتفرم ها ممنوع الکار اعلام شد.

ماجرای ممنوع التصویری فرزاد فرزین چه بود؟

فرزاد فرزین خواننده ای است که در سال های اخیر در حوزه تصویر و بازیگری، فعالیت چشمگیری داشته است. بازی او در فیلم های سینمایی و سریال های نمایش خانگی مورد توجه اغلب مخاطبان قرار گرفته است.

فرزاد فرزین را می توانیم خواننده ای علاقمند به بازیگری، فعال در ترانه نویسی،تنظیم آهنگ و آهنگسازی بدانیم. بازی فرزاد فرزین  در سریال های نمایش خانگی عاشقانه در سال ۱۳۹۵، مانکن در سال ۱۳۹۸ و ملکه گدایان در سال جاری پر رنگ ترین حضور تصویری او در مدیوم بازیگری است.

فرزاد فرزین به برگزاری کنسرت هایی ویژه مشهور است. کنسرت های این خواننده اغلب با سرپرستی و کارگردانی کیوان ملک مطیعی و همراهی گروه کارگردانی قوی برگزار شده است.فرزین در سال ۱۳۹۵ کنسرتی با عنوان «کنسرت در سال ۱۴۱۰»  در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد که بین مخاطبان بسیار دیدنی و ماندگار شد.

فرزاد فرزین ممنوع التصویر شد؟

بهمن بابا زاده خبرنگار حوزه موسیقی در ساعات  اخیر از ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین توسط ساترا خبر داد.

بهمن زاده گفت: فعالیت فرزاد فرزین از تمام پلتفرم ها ممنوع شد. ساترا طی ارسال نامه ای محترمانه به فرزاد فرزین این خواننده را از هرگونه فعالیت در تمام پلتفرم ها ممنوع کرد.

فرزاد فرزین در واکنش به خبر ممنوع الکار شدنش در صفحه شخصی اینستاگرام خود ، تیتراژ  سریال «میدان سرخ» را به اشتراک گذاشت و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها