جدول یارانه پرداختی سال 93 خبرگزاری‌ها

کد خبر: 411129

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرست یارانه پرداختی به سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های بخش خصوصی برای سال 93 را منتشر کرد.

فارس: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرست یارانه پرداختی به سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های بخش خصوصی برای سال 93 را منتشر کرد. این یارانه صرفا به رسانه های بخش خصوصی و رسانه هایی تعلق گرفته که ماده ١٨ قانون مطبوعات را رعایت کردند.

مطابق ماده 18 قانون مطبوعات در هر شماره نشریات باید نام صاحب امتیاز، مدیر مسئول، نشانی اداره و چاپخانه ای که نشریه در آن به چاپ می رسد و نیز زمینه فعالیت و ترتیب انتشار، نوع نشریه (دینی، علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و هنری و غیره) در صفحه معین و محل ثابت اعلام شود که برای رسانه های فضای مجازی نیز درج این موارد باید در بخش ارتباط با ما یا درباره ما، اعمال شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌تر با تاکید بر اجرای ماده 18 قانون مطبوعات در خصوص سایت‌های خبری دارای مجوز، تصریح کرده بود: این کار علاوه بر الزام قانونی، به شفافیت و پاسخگویی رسانه‌ها کمک می‌کند و آن ها را از شبنامه های الکترونیک متمایز می سازد زیرا رسانه ای که کار حرفه ای می‌کند از شفافیت و پاسخگویی به مردم هراس ندارد.

برای مشاهده فهرست یارانه پرداختی سال 93 به سایت های خبری و خبرگزاری‌های بخش خصوصی به اینجا مراجعه شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها