سه روایت دریادار سیاری از زیارت حرم رضوی

کد خبر: 417401

دوباره که به شوق زیارت بار سفر به مشهد را می‌بندم این سوال ذهنم را مشغول می کند که من بالاخره مجاور آقا می‌شوم؟

پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی: امیر دریادار حبیب الله سیاری؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره حال و هوای خود در هنگام زیارت امام رضا(ع) می‌گوید: هر وقت به مشهد می‌آیم آرزویم این است که روزی مجاور حضرت رضا(ع) شوم، هر بار می آیم و چند روزی به زیارت حضرت مشرف می شوم؛ اما باز زمان بازگشت فرا می رسد و من باید آن حریم ملکوتی را ترک کنم.

دوباره که به شوق زیارت بار سفر به مشهد را می‌بندم این سوال ذهنم را مشغول می کند که من بالاخره مجاور آقا می‌شوم؟... اینها حرفهای دل امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش است که از سه پرده زیبا و عاشقانه دلش را به امام هشتم(ع) گره زده...

- پرده اول؛ زیارت؛ آسمانی شدن در حریم دوست

تمام عشق زندگی‌ام این است که خودم را در هر فرصتی که دست می‌دهد به مشهد الرضا برسانم و دستهایم را در آن شبکه‌های طلایی ضریح حضرت ثامن الحجج(ع) ببرم و در آن حریم دوست مهربان، آسمانی شوم.

- پرده دوم؛ تجدید بیعت

زیارت برای من صرفا آمدن به مشهد و چند روزی ماندن در حرم نیست بلکه آن را تجدید بیعتی دوباره می‌دانم با آرمانها و دیدگاه‌های بلند امام هشتم(ع) که برای هدایت و رستگاری ما رنج هجرتی غمبار را به جان گرامی و مطهرش خرید.

- پرده سوم؛ عاشق که باشی امام رضا(ع) با توست

اگر می خواهیم زیارت برای ما حال ویژه داشته باشد، باید دل و روحمان را به آقا بدهیم، خودمان را به دست مهربانش بسپاریم و از خدا بخواهیم که در دنیا و آخرت دستمان را از دامن مهرش کوتاه نکند.

من همیشه گفته‌ام، عاشق که باشی امام رضا(ع) با توست در تمام ابعاد و زوایای زندگی...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها