خرید آیفون تصویری راهی برای افزایش امنیت منزل

کد خبر: 1092132

با خرید آیفون تصویری می توانید تا اندازه زیادی از امنیت منزل خود خاطر جمع شوید. در این مقاله سعی شده به فواید امنیتی دربازکن تصویری اشاره شود

خرید آیفون تصویری راهی برای افزایش امنیت منزل

خرید آیفون تصویری ، دوربین های مدار بسته و دیگر وسایل امینیتی و کنترل تردد در روزگار وانفسای امروز دیگر یک آپشن به حساب نمی آید بلکه یک ضرورت است. از آنجا که هر روز با افزایش آمار جرم و جنایت روبه رو هستیم داشتن وسایل امنیتی در منزل می تواند موجب کاهش ریسک و خطرات شود.

چه خطراتی با خرید آیفون تصویری دفع می شود؟

گرچه کارایی های یک آیفون تصویری بسیار بیشتر از نقش امنیتی آن است اما همچنان از مهم‌ترین دلایل خرید آیفون تصویری همان بحث امنیتی است که گفته شد. اینکه شما از هویت مراجعه کننده مطلع شوید یا حتی گاهی بتوانید با زدن دکمه نمایش تصویر فضای جلوی درب منزل را چک کنید و خودروی شخص پارک شده را زیر نظر بگیرید باعث آرامش و اطمینان خاطر شما خواهد بود.

جلوگیری از سرقت با خرید آیفون تصویری

وجود دربازکن تصویری این قابلیت را به شما می دهد که با چهره مراجعه کننده آشنا شوید و این خود کمک بزرگی برای تشخیص موارد خطرناک. گاه افرادی با تظاهر به آنکه مأمور شمارش کنتور برق یا آب یا گاز هستند وارد منزل شده و اقدام به سرقت و ورود به منازل می کنند. شما با دیدن تصویر این افراد می توانید از ورود افراد مشکوک جلوگیری کنید.

ضمن آنکه خرید آیفون تصویری با حافظه مانند آیفون تصویری ۱۰۴۰ تابا و آیفون ۱۰۳۴ تصویری یا آیفون تصویری ۱۱۹۶ الکتروپیک یا آیفون تصویری ۱۰۹۶ الکتروپیک و دیگر شرکت های تولید آیفون این قابلیت را به شما می دهند که از مراجعه کننده عکس و فیلم تهیه کنید و با این کار می توانید از افراد مشکوکی که اصرار به ورود به منزل شما را دارند مدرک تهیه کنید.

photo_2021-09-05_13-44-26

جلوگیری از ورود افرادی که به قصد مزاحمت مراجعه می کنند

گاهی می شود که افرادی برای نزاع و درگیری یا مزاحمت به منزل شما مراجعه می کنند. در این حالت اگر قبلا اقدام به خرید آیفون تصویری تابا، الکتروپیک، سیماران، کوماکس یا دیگر برندهای معتبر بازار کرده باشید شانس این افراد برای ایجاد مزاحمت بسیار کم می شود. در ضمن شما می توانید با قابلیت عکاسی که گفته شد از مزاحمت این افراد عکس و فیلم تهیه کنید تا به مراجع قانونی ارائه دهید.

نکاتی که در زمان خرید آیفون تصویری باید بدانید

اگر به این نتیجه رسیده اید که خرید آیفون تصویری یک لازمه برای امنیت منزل است با ما همراه باشید تا به شما نکاتی برای انتخاب آیفون تصویری مورد نظر منتقل کنیم:

انتخاب دربازکن تصویری بر اساس قابلیت های ارتباطی

دربازکن تصویری همچنان که گفته شد می تواند نقش مهمی در امنیت منزل و ساختمان بازی کند. یکی از این قابلیت ها ارتباط و اتصال به وسایل امنیتی دیگر مانند دوربین مداربسته یا وسایل کنترل تردد مانند جک درب پارکینگ یا آسانسور که شما می توانید از طریق دربازکن تصویری به وسایل دیگری متصل شوید. بنابراین پس از خرید جک درب پارکینگ به این نکته هم توجه کنید.

برای مثال به دوربین مداربسته متصل شوید و فضای بیشتری را زیر نظر بگیرید یا با اتصال به موبایل و تنظیم ارتباط با تلفن همراه در زمان نبودن در منزل رفت و آمد را زیر نظر بگیرید و دستورات لازم را به آیفون بدهید.

خرید آیفون تصویری بر اساس سایز مانیتور

انواع آیفون تصویری بر اساس سایز مانیتور تقسیم بندی می شوند. سایزهای کوچک نمایشگرهای آیفون تصویری از ۳/۵ تا ۴/۳ اینچی شروع می شوند سایز متوسط ۷ اینچی و سایز بزرگ ۱۰ اینچی به حساب می آید. بدیهی است که خرید آیفون تصویری ۱۰ اینچی به شما تصویری بزرگتر و واضح‌تر از فضای جلوی درب ارائه می کند.

ضمنا برخی از مانیتورها به علت داشتن خاصیت لمسی یا همان تاچ نیازی به دکمه های فشاری یا مکانیکی ندارند. در رابطه آیفون های تصویری به خصوص دربازکن تصویری تابا می توانید از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ اطلاعات و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

خرید آیفون تصویری بر اساس با حافظه یا بدون حافظه بودن آن

همانطور که در بالا گفته شد برخی نمونه های آیفون تصویری دارای حافظه داخلی می باشند که امکان ثبت و ذخیره سازی عکس و فیلم به شما می دهند. البته فضای ذخیره سازی اغلب روی این آیفون های تصویری محدود است و برای افزایش آن می بایست از کارت حافظه SD کمک بگیرید.

این در حالی است که شیار لازم برای ورود کارت حافظه وجود داشته باشد. برخی دیگر از آیفون ها دارای حافظه داخی نیستند ولی می توان به آن ها کارت حافظه افزود. اما گروه دیگری از دربازکن های تصویری نه کارت حافظه قبول می کنند و نه دارای حافظه داخی هستند.

به یاد داشته باشید که اگر ساکن شهر مشهد یا دیگر شهرهای شرق کشور هستید می توانید از نمایندگی آیفون تابا مشهد فارسیان خرید کرده و مشاوره تلفنی قبل از خرید دریافت کنید.

در هر حال شما می توانید با وجود یک دربازکن تصویری مناسب رفت و آمد به منزل و ساختمان خود را به طور کامل زیر نظر گرفته و در کنترل خود درآورید. از این طریق قطعا امنیت شما کاملتر خواهد بود و می توانید با کمال آسودگی خانواده را در منزل تنها بگذارید. قطعا قیمتی که برای آن می پردازید ارزشش را دارد.

توضیحات

با خرید آیفون تصویری می توانید تا اندازه زیادی از امنیت منزل خود خاطر جمع شوید. در این مقاله سعی شده به فواید امنیتی دربازکن تصویری اشاره شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها