افشای پشت پرده خدمات سئو از زبان یک سئوکار قدیمی

کد خبر: 1116493

افشای پشت پرده خدمات سئو از زبان یک سئوکار قدیمی

سئو چیست؟ سؤالی که برای آن می‌توانید هزاران پاسخ مختلف در اینترنت پیدا کنید. امروزه مشاوره سئو و برون سپاری پروژه سئو در فضای اینترنت تبدیل به یک ابزار ضروری و لاینفک موفقیت کسب و کارهای اینترنتی شده است. در حال حاضر بیشتر از تعداد سایت‌های اینترنتی، کارشناس سئو وجود دارد؛ اما وقتی با این عزیزان صحبت می‌کنیم، هرکدام دنیای کاملاً متفاوتی از تعریف سئو و این خدمات دارند. در این مقاله جذاب و البته پر از رازهای مافیایی به مناسب افتتاح یک سایت جدید ارائه دهنده خدمات سئو، با بنیامین ابراهیمی سئوکار این سایت همراه شده‌ایم؛ اما این بار قرار است خود دوستان سئوکار را به چالش بکشیم. سؤال‌هایی که احتمالاً افراد سئوکار ممکن است از پاسخ دادن به آن طفره رفته و بیشتر برای شما کاربران جذاب و شنیدنی خواهد بود. قرار است نکات جالبی درباره قرارداد سئو و پروژه‌های آن بشنوید که معمولاً به آنها پرداخته نمی‌شود. پس همراه ما باشید.

 

آقای بنیامین ابراهیمی چرا سایت خدمات سئو؟

در ره منزل مقصود که خطرهاست در آن، شرط اول قدم آن است که عاشق باشی.

علاقه من به سئو و خدمات آن، حتی با وجود اینکه مسیرم را از بسیاری از فرصت‌های زندگی دور کرد، باعث شده تا در سن 32 سالگی و بعد از سال‌ها تجربه از کارآموز تا مشاور سئو تصمیم بگیرم تمام تجربیات و فوت و فن‌های این خدمات را در اختیار کاربرانی قرار دهم که بی‌اطلاع از همه جا، پول‌های بی‌زبان را در اختیار افرادی قرار می‌دهند که جز بدنامی چیزی برای شرکت‌های سئو و این خدمات باقی نگذاشته‌اند.

سئو قبل از اینکه یک شغل و حرفه برای من بنیامین باشد، علاقه‌ای است که بخش اعظمی از زندگی من را به خود اختصاص داده و لذت‌های زندگیم با آن گره خورده است. سایت شخصی من در حوزه خدمات سئو قرار است که لذت بخش‌ترین لحظات زندگی را در سال‌های آینده برای من و تیمم رقم بزند.

 

مگر در پروژه سئو چه خبر است؟

پروژه سئو در ذهن هر سئوکاری می‌تواند تعریف متفاوتی داشته باشد. دقت به این تعریف‌ها از سوی کارفرما، روند کاملاً متفاوتی برای آنها رقم خواهد زد. روندی که می‌تواند نتایج نهایی را با تفاوت‌های فاحشی به دنبال داشته باشد. از رازهای مافیایی و پشت پرده سئو می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. متأسفانه برخی از افراد از ناآگاهی کارفرما و عدم شناخت آنها به الگوریتم‌های گوگل و ابزارهای مورد استفاده برای سئو سوء استفاده کرده و خدمات ساده‌ای را در ازای دریافت هزینه‌های قابل توجه به آنها ارائه می‌دهند. یا در زمان عقد قرارداد، هزینه‌های پروژه مثل تولید محتوا و رپورتاژ را در مبلغ قرارداد لحاظ نکرده و به طبع رقم قرارداد برای کارفرما مقرون بصرفه نخواهد بود. اینکه یک قرارداد زمان پایان مشخصی نداشته باشد و یا کلمات موضوع قرارداد مشخصاً معرفی نشده باشد. یا تضمینی در تحویل کلمات در صفحه اول گوگل وجود نداشته باشد همه از رازها و ایراداتی است که در زمان عقد قرارداد سئو وجود دارد.

پروژه سئو و قرارداد سئو این نیست!

برای منی که به خاطر تسلط بر تک‌تک موضوعات سئو سال‌ها شب بیداری داشته‌ام، دیدن این نوع از خدمات و این هزینه‌ها دردآور است.

 

مگر سئو چیزی جز تحلیل یکسری ابزار رایگان است؟

دست شما درد نکنه! اگر این چنین بود دیگر نیازی به سئوکار نداشتیم. سئو نتیجه بررسی و آنالیز دقیق سایت در ابزارهای مختلف و بر اساس داده‌های متفاوت است. هرچند نتیجه این گزارش حاصل پردازش داده‌های اینترنتی در سایت‌ها و ابزارهایی مانند سایت Moz، سایت KWfinder یا سایت Ahrefs است، اما مسیر آنالیز آنها  را سئوکار مشخص می‌کند. به همین دلیل منِ بنیامین ابراهیمی برای تحلیل یک پروژه سئو چند شبانه روز از عمرم و البته با علاقه و اشتیاق صرف می‌کنم.

پس پروژه سئو از نظر بنیامین ابراهیمی چیست؟

پس پروژه سئو از نظر بنیامین ابراهیمی چیست؟

تعهد و به کار گیری تخصص. کمتر سئوکاری را می‌توان پیدا کرد که بعنوان مثال برای سئو سایت فروشگاهی یا پروژه سئو سایت شرکتی استراتژی متفاوتی داشته باشد، در حالی که این دو زمین تا آسمان با هم متفاوت هستند. به همین دلیل شاهد قراردادهایی هستیم که کارفرما مانند یک جعبه سیاه با آن روبرو می‌شود. نه خبر از محتویات این خدمات دارد و نه تضمینی برای موفقیت وجود خواهد داشت. امکان سنجش توانایی‌ها و تسلط سئوکار بر استراتژی‌های مختلف نیز در چنین قراردادهایی برای کارفرما قفل خواهد بود. در حالی که اجرای استاندارد اصول و تکنیک‌های سئو، وظیفه اول یک سئوکار محسوب می‌شود.

 

پروژه و مشاوره سئو چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

مشاوره سئو در واقع قدم اول یک پروژه است. شرایط برخی از سایت‌ها ممکن است به گونه‌ای باشد که تنها با یک یا دو جلسه مشاوره، کارفرما در مسیر درست قرار گیرد. در چنین مواقعی نیاز به تعریف پروژه سئو نخواهد بود. حتی ممکن است برخی از دوستان برای بهینه کردن هزینه‌ها ترجیح به استفاده از خدمات مشاوره سئو داشته باشند و تعریف پروژه سئو را به زمانی دیگر موکول نمایند. مشاوره سئو راهنمایی‌هایی است که خود سئوکار قرار است در تعریف پروژه سئو آنها را در سایت کارفرما پیاده سازی کند.

در این بین تعهد و مسئولیت‌پذیر بودن مشاور سئو اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. چه برای کسانی که پروژه را به سئوکار بدهند و چه برای کسانی که تنها برای شناخت استراتژی سئو سایت خود به این خدمات نیاز دارند، این مشاوره باید از هر نظر حاوی اطلاعات مفید و منطبق بر اصول سئو سایت مربوطه باشد.

 

بخش آموزش سئو در سایت شما چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

بخش آموزش سئو یکی از بخش‌های مورد علاقه من است. در این بخش تصمیم دارم تا برخی از تجربیات ارزنده و کاربردی خود را با کاربران بدون هیچ چشم داشتی در میان بگذارم. البته از قرار دادن محتواهای تکراری که این روزها در سایت‌ها به وفور می‌توان آنها را پیدا کرد، بیزارم. برای این بخش از سایت آموزش‌هایی را در نظر گرفته‌ام که کمتر می‌توان آنها را در سایر سایت‌ها پیدا کرد. از این گذشته محتواهای این بخش حاصل تلاش و تجربه بالای تیم سئو ما در طول این سال‌ها خواهد بود.

 

در سایت بنیامین ابراهیمی چه خبر است؟

بنیامین ابراهیمی مجری پروژه های سئو و بهینه سازی سایت

در این سایت قرار است سنت شکنی کرده و برخلاف همیشه قدرت سئو را به عنوان تضمین قراردادها در پروژه قرار دهیم. خدماتی که نتواند تضمین موفقیت در چند کلمه کلیدی را برای کارفرمای یک پروژه به دنبال داشته باشد، نشان دهنده عدم اعتماد سئوکار به تجربه و تخصص خود است و بیشتر قدرت سئو را زیر سؤال می‌برد. در سایت https://benyaminebrahimi.com قرار است سئو را به عنوان قدرت اول رتبه سایت‌ها در گوگل به کاربران نشان دهیم.

در سایت بنیامین ابراهیمی قرار است تجربه‌ای به مراتب شگفت انگیزتر در زمینه خدمات سئو برای کاربران رقم بزنیم. خدماتی که بدون رسیدن به نتیجه دلخواه، هیچ هزینه‌ای برای کاربر به دنبال نخواهد داشت. تضمین موفقیت، بند اصلی قراردادهای سئو در سایت ما خواهد بود و هیچ قراردادی بدون تضمین موفقیت تعریف نمی‌شود. ما به تجربه و قدرت خود در سئو ایمان داریم.

منابع: 

https://www.searchenginejournal.com

https://benyaminebrahimi.com

https://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها