اعتراض عجیب به آبگرفتگی خیابان سوژه جهانی شد! +فیلم

کد خبر: 1057586

سبک اعتراض عجیب یک مرد اندونزیایی به وضعیت نامناسب خیابان محل زندگی اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

اعتراض عجیب به آبگرفتگی خیابان سوژه جهانی شد! +فیلم

 باشگاه خبرنگاران: مرد محلی اندونزیایی که روشی عجیب را برای اعتراض به مسئولان محلی در مورد وضعیت خیابان‌های محل زندگی‌اش انتخاب کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «آماگ اُهان» برای اعتراض به آب گرفتگی خیابان ابتدا اقدام به ماهیگیری در وسط خیابان و سپس حمام کردن در آن کرد.

در ویدئویی که توسط یکی از افراد محلی تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد این مرد محلی را در حال حمام کردن در وسط خیابان نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که با یک ظرف آب گل آلود را از گودال خیابان برداشته و روی سر خود می‌پاشد دیده می‌شود. او سپس بدن خود را با صابون شسته و سپس دوباره برای تمیزکردن کف آن آب روی بدنش می‌ریزد. در ویدئوی منتشر شده افراد محلی و رهگذران در حالی که با تعجب به این مرد نگاه می‌کنند دیده می‌شوند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آقای «اُهان» قبل از حمام کردن در وسط خیابان اقدام به ماهیگیری کرده بود. در یکی از تصاویر منتشر شده او در حالی که روی یک صندلی نشسته و با قلاب در حال ماهیگیری بود دیده می‌شد. بنا به این گزارش این ویدئو در یکی از خیابان‌های شهر «پرایا» اندونزی تهیه شده است.

انتشار گسترده این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری خواستار توجه جدی مسئولان محلی برای رسیدگی به وضعیت نامناسب خیابان‌ها شدند.

حجم ویدیو: 10.20M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها