راز اینفلوئنسر معروف ژاپنی فاش شد!

کد خبر: 1057590

اینفلوئنسر معروف ژاپنی با حضور در یک برنامه تلویزیونی پرده از رازی بزرگ برداشت.

راز اینفلوئنسر معروف ژاپنی فاش شد!

باشگاه خبرنگاران: یک اینفلوئنسر معروف ژاپنی پس از حضور در برنامه‌ای تلویزیونی در این کشور ده‌ها هزار نفر از طرفدارانش را در شوک فرو برد. «آزوسا گاکویوکی»، مرد ۵۰ ساله ژاپنی پس از حضور در این برنامه اعلام کرد که با استفاده از یکی از برنامه‌های پرطرفدار ویرایش عکس ، تصاویرش را به یک دختر جوان تبدیل کرده و در حساب توئیتر خود منتشر کرده است. این در حالی بود که گاکویوکی با انتشار تصاویر ویرایش شده‌اش که وی را یک دختر ۲۰ ساله نشان می‌داد توانسته بود توجه بسیاری از کاربران در توئیتر را به خود جلب کند.

uLwRcBpLjhD5

تصاویر منتشر شده، گاکویوکی را به شکل یک دختر جوان در حال موتورسواری، کوه پیمایی و اسکی و سایر فعالیت‌های ورزشی نشان می‌داد. گاکویوکی در پاسخ به پرسش مجری که چرا در شبکه‌های اجتماعی خود را یک دختر جوان نشان می‌داد گفت که چهره تاثیر زیادی در جذب طرفدار دارد و کاربران را برای لایک کردن و همچنین درج کامنت ترغیب می‌کند.

بنا به گفته گاکویوکی  او پس از انتشار اولین تصویر واقعی از خود در توئیتر تنها تعدادی انگشت شمار لایک دریافت کرد، اما در سال ۲۰۱۹ پس از استفاده از یک نرم افزار تغییر چهره همه چیز تغییر کرد. پس از ویرایش عکس‌ها و تبدیل شدن به دختری جوان، زنان جوان زیادی به صفحه او ملحق شدند و او توانستند طی این سال‌ها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. هنوز مشخص نیست که طرفداران این اینفلوئنسر ژاپنی پس از فاش شدن این راز چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها