قول زنگنه درباره افزایش حقوق کارکنان صنعت نفت

کد خبر: 1076468

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت: بسیار خوشبینم که کارکنان افزایش حقوق خود را در حقوق تیر ماه ببینند. با متنی که به عنوان اصلاحیه ارایه خواهیم کرد مشکل افزایش حقوق کارکنان وزارت نفت حل خواهد شد.

قول زنگنه درباره افزایش حقوق کارکنان صنعت نفت

بیژن زنگنه از تلاش برای حل مشکل پیش آمده در حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم نتیجه این بررسی‌ و پیگیری‌ها در حقوق تیرماه کارکنان انعکاس پیدا کند.

 بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت امروز (یکشنبه 6 تیر) پس از اتمام جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای پاسخگویی به اعتراضات گسترده کارکنان صنعت نفت دررابطه با وضعیت حقوق و مزایای‍‌شان صورت گرفته است، گفت: از آنجا که یک سری از نیروهای رسمی وزارت نفت اعتراضاتی در رابطه با محدودیت‌های ایجاد شده در سقف حقوق‌شان در قانون بودجه سال 1400 دارند امروز جلسه‌ای با کمیسیون انرژی برگزار و خوشبختانه عموم نمایندگان با حل این مشکل موافق بوده و قول همکاری دادند.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد کارکنان صنعت نفت انعکاس، این بررسی و رسیدگی‌ها را در حقوق تیرماه خود ببیند.

وی با اشاره به مشکلات نیروهای پیمانی وزارت نفت، افزود: مشکل این افراد ارتباطی به قانون بودجه 1400 ندارد و مربوط به قانون کار است لذا طبق قانون کار هر آنچه به آن‌ها تعلق بگیرد را پرداخت می‌کنیم اما درخواست‌های فراقانونی آن‌ها مسئله دیگری است.

وزیر نفت با بیان اینکه باید قانون بودجه سال 1400 اصلاح شود، از نگارش متنی برای اصلاح این قانون خبر داد./خانه ملت

حجم ویدیو: 3.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:38 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها