حضور امام جمعه شوشتر در مناطق سیل زده +فیلم

کد خبر: 1111143

بارندگی شدید در شوشتر ۱۳۰ خانوار را گرفتار سیل کرد، امام جمعه این شهرستان با حضور در مناطق سیل زده مشغول ساماندهی گروه‌های جهادی شد.

حضور امام جمعه شوشتر در مناطق سیل زده  +فیلم

یک فعال رسانه‌ای در صفحه توییتری خود با تشریح وضعیت شهرستان شوشتر پس از بارندگی شدید در این منطقه که باعث آب گرفتگی معابر و بخش‌هایی از شهر شد و حدود ۱۳۰ خانوار را دچار مشکلات جدی کرد نوشت: حجت‌الاسلام حبیب‌پور امام جمعه شوشتر، برای سرکشی از اوضاع و رسیدگی به مردم و پیگیری از مسئولین مربوطه وارد میدان شده و مشغول ساماندهی گروه‌های جهادی برای فعالیت در این منطقه است./ میزان

تخلیه آب معابر و منازل شوشتر/ ارزیابی خسارت‌ها در حال انجام است

خوزستان فرماندار شوشتر با اشاره به تخلیه آب از معابر و منازل مردم، گفت: ارزیابی خسارت‌ها در حال انجام است.

حسین پنبه دانه پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی در شوشتر، اظهار کرد: در پی بارش شدید باران روان آب وارد برخی منازل مردم شد که همان روز گذشته و سه تا چهار ساعت بعد از بارندگی آب تخلیه و آبگرفتگی معابر رفع شد.

وی با اشاره به برپایی دو اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان ۱۳۰ خانوار، افزود: این خانوارها برای مدت دو، سه ساعت در این اردوگاه‌ها اسکان یافتند و به محض تخلیه آب به منازل خود برگشتند.

فرماندار شوشتر گفت: اقدامات پس از تخلیه آب از جمله شست و شوی فرش این خانوارها در حال انجام است.

پنبه دانه پور با اشاره به خیس شدن اسباب و وسایل برخی از این خانوارها، بیان کرد: ارزیابی خسارت‌ها در حال انجام است و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد./ ایسنا

 

 

حجم ویدیو: 4.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها