هشدار جدی وزیر به ایرلاین های متخلف +‌فیلم

کد خبر: 1111152

وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز تمام ایرلاین‌ها موظف هستند قیمت بلیت هر پرواز را ۱۵ درصد کاهش دهند و در این زمینه هر ایرلاینی تخلف کند، باید پول مردم را پس دهد.

هشدار جدی وزیر  به ایرلاین های متخلف +‌فیلم

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش کردیم تا بتوانیم قیمت‌ها را نسبت به زمانی که محدودیت ۶۰ درصدی ظرفیت وجود داشت، ۱۵ درصد کاهش دهیم. از امروز تمام ایرلاین‌ها موظف هستند قیمت بلیت هر پرواز را کاهش دهند و در این زمینه هر ایرلاینی تخلف کند باید پول مردم را پس دهد.

قاسمی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا ایرلاین‌ها مکلف به پذیرش مسافر با ۶۰ درصد ظرفیت خود بودند و قبل از آغاز دولت سیزدهم هم قیمت بلیت هواپیما افزایش یافته بود که اعلام کردند که این افزایش قیمت بر اساس رشد سالانه قیمت‌ها بوده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ ایرلاینی حق ندارد بلیت را گران‌تر از نرخ‌های شهریورماه بفروشد و هر ایرلاینی که گران‌فروشی کند با برخورد ما مواجه خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی در زمینه حقوق کارمندان در حال توافق با سازمان اداری استخدامی است و ظرف سه هفته آینده اطلاعات مربوط به کارکنان ستاد و سازمان‌های تابعه را وارد سامانه می‌کند. وزارت راه و شهرسازی جزو دستگاه‌هایی است که کم‌ترین حقوق را به کارکنان خود پرداخت می‌کند و اگر نگویم جزو کمترین جزو دستگاه‌هایی است که حقوق متوسط پرداخت می‌کند و با توجه به حجم کار‌هایی که انجام می‌شود، لازم است بازنگری صورت گیرد./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها