حریق در مجتمع چرمسازی بویین‌زهرا +فیلم

کد خبر: 1164413

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یک واحد تولید روغن‌های صنعتی در مجتمع چرمسازی بویین‌زهرا از ساعتی قبل دچار حریق شده و تلاش برای اطفای این حریق ادامه دارد.

حریق در مجتمع چرمسازی بویین‌زهرا +فیلم

محمدرضا علیمی ، با بیان اینکه عصر امروز شاهد آتش‌سوزی دیگری در چرمسازی بویین‌زهرا بودیم، اظهار داشت: یک واحد تولید روغن‌های صنعتی در مجتمع چرمسازی بویین‌زهرا از ساعتی قبل دچار حریق شده و تلاش برای اطفای این حریق ادامه دارد. این واحد روغن صنعتی ویژه خودرو را بعد از تصفیه تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خودروها و نیروهای آتش‌نشان از قزوین، تاکستان، بویین‌زهرا به همراه نیروهای آتش‌نشانی شهر اشتهارد استان البرز در محل حادثه حضور یافته‌اند و عملیات اطفای حریق را انجام می‌دهند.

علیمی ادامه داد: گزارش‌های آتش‌نشانان نشان می‌دهد که آتش‌سوزی در مخازن نفت‌ کوره و روغن سوخته این واحد تولیدی اتفاق افتاده و یکی از کارگران این واحد را دچار سوختگی کرده است. با این حال این سانحه کشته نداشته است.

دی‌ماه سال قبل هم یک حادثه حریق در یکی از واحدهای پتروشیمی واقع در مجتمع چرمسازی بویین‌زهرا رخ داد که حدود 1700 میلیارد تومان به این مجتمع خسارت وارد کرد و 3 کارگر هم در این حادثه جانشان را از دست دادند./تسنیم

 

حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها