رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد

کد خبر: 1187476

رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد

رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد

لیدرهای آشوب در مهاباد پس از حمله به چند منزل و مغازه توسط پلیس دیشب دستگیر شدند، اما دیروز و امروز در مهاباد چه گذشت؟

از شب گذشته برخی کانال‌های ضد انقلاب سعی در ملتهب نشان دادن فضای شهر مهاباد دارند. این عملیات دروغ اوایل مهرماه در اشنویه نیز تکرار شده بود.

شب گذشته نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی لیدرهای گروهک‌های تروریستی در یکی از محله‌های حاشیه‌ای (‌پشت تپ)‌ را دستگیر کردند اما سایر محلات شهر شب آرامی را سپری کرد. امروز نیز شناسایی و دستگیری لیدرهای آشوب و عناصر وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب کرد در چند محله مهاباد ادامه دارد.

در چند روز اخیر تعدادی از عناصر تجزیه طلب که لیدرهای آنان ارتباط مستقیم با گروهک های تروریستی دارند با تخریب اموال عمومی تهدید و ارعاب مردم و تجاوز به منازل مردم و فروشگاه ها اقدام به غارت و ایجاد آشوب کردند. دیروز آشوبگران یک نمایشگاه خودرو را آتش زدند، امروز نیز برخی کسبه به خاطر ترس از آسیب اموال خود کرکره مغازه ها را باز نکردند.

روز گذشته خانه‌های چند شهروند در مهاباد مورد هجوم اغتشاشگران وابسته به یکی از گروهک‌های تروریستی قرار گرفت. ویدئوهای حمله به خانه‌های مردم و تخریب اموال عمومی و نمایش بی‌غیرتی آشوبگران باعث عصبانیت مردم غیور کرد و طایفه‌های مختلف از جمله «منگور» شد. ویدئوهای منتشر شده از  اغتشاشگران سطح جدیدی از وحشیگری را به نمایش کشید.

مردم مهاباد در روزهای گذشته از نیروهای امنیتی و پلیس خواستار برخورد جدی با این عوامل شده‌اند. هم اکنون وضعیت شهر عادی گزارش شده است./فارس

حجم ویدیو: 14.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها