پیام موشکی «سرایا القدس» به صهیونیست‌ها

کد خبر: 1220722

شاخه نظامی جهاد اسلامی با انتشار فیلمی از موشک «براق ۸۵» خود، پیامی برای ارتش رژیم صهیونیستی فرستاد و در اشاره به عدم توانایی سامانه «فلاخن داوود» در رهگیری موشک‌های مقاومت، نوشت: فلاخن‌ به دردتان نخواهد خورد.

پیام موشکی «سرایا القدس» به صهیونیست‌ها

 سرایا القدس در واکنش به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد، تمام شهرهای اشغالی را موشکباران خواهیم کرد و برای چند ماه نبرد آماده شده‌ایم.

سرایا القدس،  شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به ادامه ترورها و بمباران خانه‌های مردم بی دفاع فلسطین ، مقاومت موشکباران شهرهای اشغالی را ازسرخواهد گرفت.

سرایا القدس بر ادامه رویارویی و نبرد انتقام آزادگان تاکید کرد و افزود: مقاومت خود را برای چند ماه رویارویی و نبرد آماده کرده است، ما پشتوانه مردمی بالایی داریم و به زودی ظالمان پشیمان خواهند شد.

تجاوز مجدد جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر غزه

جنگنده های رژیم اشغالگر قدس بار دیگر شهر غزه را بمباران کردند، در این تجاوز جدید محله الزیتون مورد هدف جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی که همچنان عمدا به بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه ادامه می دهد، از ابتدای این تجاوزات از بامداد روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت تا کنون، 20 واحد مسکونی فلسطینیان را ویران کرده است.

ادعای ارتش صهیونیستی: دو مقر فرماندهان جهاد اسلامی را هدف قرار دادیم

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که در تازه ترین حملات خود به نوار غزه دو مقر فرماندهان جنبش جهاد اسلامی را هدف قرار داده است.

موشکباران شهرهای صهیونیست نشین از سرگرفته شد

مقاومت فلسطین بلافاصله در پاسخ به جنایات امروز اشغالگران قدس، شهرهای صهیونیست نشین را آماج موشکهای خود قرار داد.

مقاومت فلسطین شماری راکت و موشک را به سمت اراضی اشغالی فلسطین شلیک کرد. همزمان با شلیک این موشک‌ها، آژیرهای هشدار موشک در شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا درآمد.

فرود یک موشک در شهرک عسقلان

رسانه های عبری از فرود آمدن یک فروند موشک در شهرک عسقلان واقع در شمال غزه خبر دادند.

در شهرک‌های سدیروت و سایر شهرک‌های همجوار نوار غزه نیز آژیر ممتدد هشدار شلیک موشک به صدا درآمده است.

رادیو ارتش اسرائیل: مذاکرات به بن بست رسید

رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که مذاکرات برای دست یابی به آتش بس با جهاد اسلامی بار دیگر به بن بست رسیده است.

این چندمین بار است که مذاکرات بین جهاد اسلامی و رژیم تل آویو برای توقف درگیری با وساطت طرف سوم راه به جایی نمی‌برد. جهاد اسلامی دو شرط برای دشمن صهیونیست گذاشته است: نخست توقف عملیات ترور دوم شروع و اجرای متقابل و همزمان آتش بس./ تسنیم

حجم ویدیو: 789.37K | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها