نیکبخت:برای تامین آرد نگرانی در کشور وجود ندارد

کد خبر: 1239040

در تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز برای جمعیت ۸۶ میلیونی امکان اینکه تمام نیاز ها از بیرون تامین شود، وجود ندارد و اساس کار خود را بر تولید داخل گذاشته ایم

نیکبخت:برای تامین آرد نگرانی در کشور وجود ندارد

 وزیر جهاد کشاورزی از ثبت رکورد ۱۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در تیرماه گذشته با هدف تأمین گوشت مرغ مورد نیاز کشور خبر داد و گفت: این میزان جوجه‌ریزی در ۱۲ ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدعلی نیکبخت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران برنامه های وزارت جهادکشاورزی برای تنظیم بازار گوشت مرغ را تشریح کرد و گفت: در تیرماه ۱۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار جوجه ریزی صورت گرفت و در مرداد ماه هم برنامه همین است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در ۱۲ ماه گذشته بی سابقه است و دغدغه وزارت جهادکشاورزی تامین به موقع نهاده‌ها و بالا برون سقف جوجه ریزی است.

وزیر جهادکشاورزی افزود: در تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز برای جمعیت ۸۶ میلیونی امکان اینکه تمام نیازها از بیرون تامین شود، وجود ندارد و اساس کار خود را بر تولید داخل گذاشته ایم.

نیکبخت یادآورشد: استانداران در صورتی که اعلام کنند که سهمیه خاص بگیرند ما در موارد خاص آن سهمیه را به آنها اختصاص می‌دهیم و برای تامین آرد هم هیچ مشکلی وجود ندارد./ ایرنا

حجم ویدیو: 9.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها