ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان چه بود؟

کد خبر: 1241553

فرمانده انتظامی تهران: یک مسافر خانم در تاکسی اینترنتی درخواست روشن کردن کولر خودرو را می‌کند که راننده، کولر را روشن نمی‌کند و درگیری بین مسافر و راننده ایجاد می‌شود. اخباری که در فضای مجازی منتشر شده که درگیری به علت امربه‌معروف بوده است به هیچ عنوان صحت ندارد.

ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان چه بود؟

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان که فیلمش در فضای مجازی منتشر شد را توضیح داد.

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم منتشر شده مبنی بر ماجرای درگیری راننده اسنپ با یک زن جوان، اظهار کرد: در همین ابتدا اعلام می‌کنم که موضوع درگیری راننده و این مسافر کاملا شخصی بوده است و هیچ ربطی به فرد عامر به معروف و یا موضوع بی‌حجابی نداشته است.

وی افزود: مسافر این ماشین بعد از مدتی درخواست روشن شدن کولر می‌کند که راننده ممانعت کرده و همین موضوع باعث درگیری مسافر و راننده شده و فیلم این درگیری نیز به سرعت در فضای مجازی منتشر شده است.

محمدیان ادامه داد: روز یکشنبه مورخه 5 شهریورماه 1402 خانم جوانی از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودرو اینترنتی می‌کند. خودرو به شماره پلاک مشخص در  محل حاضر که  مسافر درخواست کولر ماشین کرده  و این موضوع باعث تنش لفظی و متعاقب آن درگیری فیزیکی می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح شکایت خانم جوان در کلانتری 127 نارمک ثبت و اقدامات قانونی در این خصوص آغاز شده است. گفتنی است پلاک ماشین اشاره شده در فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در 48 ساعت گذشته  164 سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و در عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.

تسنیم

حجم ویدیو: 2.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها