خبر مهم وزیر برای معلمان | واریزی جدید به حساب معلمان | افزایش حقوق معلمان با رتبه‌بندی اجرایی شد؟

کد خبر: 1248057

پرداخت‌های معلمان براساس رتبه‌بندی است و این فرایند ادامه دارد و پرداختی‌های جدید براساس احکام جدید خواهد بود.

خبر مهم وزیر برای معلمان | واریزی جدید به حساب معلمان | افزایش حقوق معلمان با رتبه‌بندی اجرایی شد؟

وزیر آمورش و پرورش گفت: بیش از ۱۰۰ نفر به صورت دو شیفت در حال بررسی نظرات معلمان و اعتراضاتشان هستند و  ماهی ۵۰ الی ۶۰ هزار حکم صادر می شود.

به گزارش ایسنا، صحرایی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره رتبه بندی معلمان گفت: ما گفتیم رتبه بندی و رسیدگی به اعتراضات را تا پایان شهریور ماه تعیین تکلیف می کنیم. رتبه بندی چندین مرحله دارد و یک مرحله در شهرستان ها و مناطق تعیین تکلیف شده و ما رتبه بندی و رسیدگی به اعتراضات را در شهریورماه شروع و در مهرماه پرداخت کردیم، ولی این فرایند، فرایند دایمی و پیوسته ماست. امروز رتبه بندی جزیی از فرایند تعلیم و تربیت شده و به طور پیوسته درگیر آن هستیم.

وی افزود: توصیه می کنم مکانی که برای رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی در دبیرستان البرز درست شده را بازدید کنید. بیش از ۱۰۰ نفر به صورت دو شیفت در حال بررسی نظرات معلمان و اعتراضاتشان هستند و ماهی ۵۰ الی ۶۰ هزار حکم صادر می شود. قریب به یک میلیون معلم داریم و آنچه که وعده کرده بودیم پایان مرحله رسیدگی به اعتراضات در کمیسیون های اولیه بود و در  هیات ممیزه این فرایند ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پرداخت ها بر اساس رتبه بندی است و پرداخت های جدید ما مبتنی بر احکام جدید است. همکارانی که  اعتراضاتشان وارد شده بوده انجام می شود و فرایند ادامه دارد و همکاران ما در آموزش و پرورش مطلع هستند احکام چه گروه هایی صادر شده است.

صحرایی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: معلمان اعتماد نسبت به این صندوق را از دست دادند و باید برگردد و من مدافع حقوق تمام و کمال حقوق معلمان هستم. در آنجا یک پرداخت غیر متعارفی انجام شده بود و دستور دادم که هم رسیدگی کنند و هم دلیل شکل گیری این پرداخت ها گزارش شود و هم افراد دیگری که این کار در مورد آنها اتفاق افتاده، را گزارش دهند که هنوز این مورد گزارش نشده است.

وی در پایان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان برای فرهنگیان است و باید روش و منش اداره به گونه ای باشد که  احساس کنند این صندوق سودمند است و الان این حس در تعداد زیادی از فرهنگیان نیست و ان شاءالله روند اصلاح ادامه دارد./ ایسنا

حجم ویدیو: 3.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها