شرارت و قمه کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران / همه دستگیر شدند

کد خبر: 1254255

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۲، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در کمتر از ۲۴ ساعت هویت چهار عامل نزاع و قدرت‌نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند . مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه دستگیر شدند.

شرارت و قمه کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران / همه دستگیر شدند

چهار شرور در خیابان اندرزگو در کمتر از ۴۸ ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۲، بلافاصله موضوع در دستورکار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

با بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت چهار عامل نزاع، درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند.

با شناسایی دقیق متهمین، مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه مورخه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲ دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهمین در اعترافات اولیه صراحتا به مشارکت در قدرت نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کرده؛ پرونده اولیه در خصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر چهار متهم در اختیار مرجع قضایی قرار داده شدند./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 2.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها