رئیس جمهور وارد کرمان شد/ زیارت سحرگاهی رئیسی بر مزار حاج قاسم /عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

کد خبر: 1266496

رئیسی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

 رئیس جمهور وارد کرمان شد/ زیارت سحرگاهی رئیسی بر مزار حاج قاسم /عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

رئیس جمهور که به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان به این شهر سفر کرده در بدو ورود خود به گلزار شهدای کرمان رفت و نماز صبح خود را پس از زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا اقامه کرد.

قرار است رئیس جمهور همچنین تا دقایفی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی عیادت کرده و ضمن پیگیری وضعیت درمان آنها، در مراسم تشییع شهدا نیز حضور یابد.

به گزارش تسنیم ساعت 14:50 دقیقه و در ‌15:17 دقیقه بعد از ظهر 13 دی ماه سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد که حادثه اول در ورودی گلزار شهدای کرمان و حادثه دوم در ورودی تخت درگاه قلی‌بیگ اتفاق افتاد است که در این حادثه تعداد زیادی از هموطنان مصدوم و شهید شدند.

 عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان پیامبر اعظم

 رئیسی که پس از وقوع عملیات تروریستی در کرمان، سفرهای خود به ترکیه و استان زنجان را به تعویق انداخت، ساعاتی پیش وارد کرمان شد و به عیادت تعدادی از مجروحان این حادثه در بیمارستان پیامبر اعظم رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز پس از ورود به کرمان به گلزار شهدای کرمان رفت و بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شد.

رئیس‌جمهور پیش از این و پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.

آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش برای عیادت تعدادی از مجروحان این حادثه تروریستی وارد بیمارستان پیامبر اعظم کرمان شد.

وقوع دو انفجار تروریستی در عصر روز چهارشنبه 13 دی ماه در نزدیکی گلزار شهدای کرمان، باعث شهادت حدود 100 و همچنین مجروحیت حدود 300 نفر از کسانی شد که برای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به کرمان آمده بودند.

گروه تروریستی داعش و تکفیری داعش،‌ شامگاه پنجشنبه 14 خرداد با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت هرچند بسیاری از کارشناسان، باتوجه به محتوای این بیانیه که با بیانیه‌ها و عملکرد داعش درباره اقدامات تروریستی این گروه به ویژه عملیات انتحاری آن تفاوت فاحشی داشت، در ارتباط این حادثه با داعش تشکیک کردند./ تسنیم

 

حجم ویدیو: 2.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها