ویدئویی از آتش‌سوزی کلوپ شبانه استانبول

کد خبر: 1282976

بر اثر وقوع آتش‌سوزی در ساختمانی در استانبولِ ترکیه دست‌کم ۲۵ نفر کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

ویدئویی از آتش‌سوزی کلوپ شبانه استانبول

این حادثه امروز (سه شنبه) رخ داده است. شمار تلفات این حریق در ابتدا ۱۵ نفر گزارش شده بود اما پس از ساعاتی مقامات محلی از افزایش فوتی‌ها به ۲۵ نفر خبر دادند.

دفتر فرمانداری استانبول در بیانیه ای اعلام کرد آتش سوزی در یک مرکز تفریحی در منطقه «بشیکتاش» در سمت اروپایی شهر رخ داده است.

این مرکز در طبقه اول و دوم یک ساختمان ۱۶ طبقه واقع بوده است.

گفته می‌شود تعداد زیادی تیم آتش نشانی و پزشکی به محل وقوع این حادثه اعزام شدند و وضعیت جسمانی هفت نفر از مصدومان نیز وخیم است.

به گزارش شینهوا، علت وقوع آتش سوزی تاکنون مشخص نشده است./ایسنا

شهرداری استانبول اعلام کرد تا کنون ۱۵ کشته و ۸ زخمی در آتش‌سوزی کلوپ شبانه به ثبت رسیده که حال ۷ تن از آنها وخیم است.

27 کشته در آتش‌سوزی باشگاه شبانه در استانبول

آتش‌سوزی در یک باشگاه شبانه در شهر «استانبول» در ترکیه در روز سه‌شنبه به کشته شدن دستکم 27 نفر منجر شد.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ آتش‌سوزی روز سه‌شنبه در یک باشگاه شبانه در شهر «استانبول» در ترکیه، دستکم ۲۷ کشته برجای گذاشت. به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، چند نفر از جمله مدیران این باشگاه شبانه برای بازجویی بازداشت شدند

این باشگاه شبانه که به دلیل بازسازی بسته شده بود، در طبقات همکف و زیرزمین یک ساختمان مسکونی 16 طبقه در منطقه «بشیکتاش» در بخش اروپایی شهر استانبول  قرار دارد. این آتش سوزی با تلاش ماموران آتش نشانی خاموش شد.فرماندار این شهر گفت که علت آتش سوزی در دست بررسی است و احتمال می رود که قربانیان این حادثه در کار بازسازی شرکت داشتند.

«یلماز تونچ» وزیر دادگستری ترکیه گفت که پنج نفر از جمله مدیران باشگاه و یک نفر مسئول نوسازی برای بازجویی بازداشت شده‌اند.«اکرم امام اوغلو» نیز گفت که مقامات در حال بازرسی کل ساختمان برای ارزیابی ایمنی آن هستند. وی گفت:«چند تیم آتش نشانی و پزشکی به محل حادثه اعزام شده‌اند.»

حجم ویدیو: 9.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها