۱۸ زن محبوس در یک باشگاه ورزشی طعمه حریق در اصفهان نجات یافتند

کد خبر: 1293437

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: ۱۸ زن محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان «خاقانی» اصفهان از دام حریق نجات یافتند.

۱۸ زن محبوس در یک باشگاه ورزشی طعمه حریق در اصفهان نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: ۱۸ زن محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان «خاقانی» اصفهان از دام حریق نجات یافتند.

حادثه در باشگاه ورزشی بانوان بدون آسیب جانی/ علت در دست بررسی است

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: گزارشی از خروج دود دریافت شد که بلافاصله با حضور آتش‌نشانی ایمن‌سازی شد و علت آن در دست بررسی است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آتش‌سوزی در یک باشگاه ورزشی بانوان اصفهان، اظهار کرد: حدود زمانی ظهر امروز گزارشی مبنی بر اینکه از موتورخانه یکی از باشگاه‌های ورزشی دود خارج می‌شود و بلافاصله عوامل آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. ایمن‌سازی حریق و خروج دود انجام شده علت یابی آن در دست بررسی است که ببینیم موتورخانه چه آسیبی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه مورد خاصی پیش نیامده، ۲ نفر به بیمارستان الزهرا اعزام شده و ۵ نفر نیز سرپایی مداوا شدند. ساختمان نیز تنها در بخش موتورخانه دچار دودزدگی شده که در حال برطرف شدن است.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکع آتش‌نشانی در حال علت‌یابی این موضوع است، توصیه کرد: تمام باشگاه‌های ورزشی،تجاری و صنفی می‌بایست اصول ایمنی از نظر سیستم‌های برقی، اطفای حریق و اعلام خطر آتش را رعایت کرده و درهای خروجی را استاندارد کنند. اصول ایمنی را در همه مراحل عرضه و انبار محصول و فرایند کاری رعایت کنند. همه بخش‌های باید این موارد را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، حوالی ظهر امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ماه) گزارشی از وقوع حریق در یک باشگاه ورزشی بانوان واقع در خیابان خاقانی به آتش‌نشانی اعلام شد که بنابر گفته مدیر مدیریت بحران استانداری اصفهان علت آن در دست بررسی و خوشبختانه آسیب جدی وارد نکرده است.

حجم ویدیو: 4.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها