آشنایی با پارتیشن شیشه ای فریم لس : انتخاب دفاتر مدرن

کد خبر: 1090404
آشنایی با پارتیشن شیشه ای فریم لس : انتخاب دفاتر مدرن

 

پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از محبوب‌ترین انواع پارتیشن‌های اداری جهت بهینه‌سازی دفاتر کاری هستند که چند سالی است از آن‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزار طراحی دکوراسیون داخلی یاد می‌شود. تا پیش از ظهور نسل جدید پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای تنها وظیفه انواع پارتیشن چوبی و فلزی تقسیم‌بندی فضا بود. امروزه پارتیشن شیشه ای فریم لس با توجه به نوع متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود، علاوه بر تقسیم‌بندی فضا در زیباسازی محیط هم کارآمد هستند.

پارتیشن‌های فریم لس و فریم دار دو مدل پرطرفدار از انواع پارتیشن شیشه‌ای هستند که با هدف بهینه‌سازی فضای موجود و طراحی مدرن برای اجرا در دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. هردو این پارتیشن‌های شیشه‌ای با استفاده از شیشه‌های تک جداره و دوجداره تولید شده و قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی را از خود نشان می‌دهند. البته در این میان به دلایلی کاربرد انواع پارتیشن‌های فریم لس بیشتر از پارتیشن‌های اداری فریم دار است.

چرا انواع پارتیشن فریم لس طرفداران بیشتری دارد؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، پارتیشن‌های فریم لس، سبک، قابل جابجایی، ارزان، کم جا و مقاوم هستند! همان‌طور که از نام این نوع پارتیشن شیشه‌ای پیداست این دسته از پارتیشن‌های اداری فاقد فریم هستند. البته نه اینکه فریم کاملاً حذف شده باشد؛ بلکه به قدری نازک است که در واقع دیگر آن را به حساب نمی‌آوریم.

بعضی تصور می‌کنند که پارتیشن‌های فریم لس به دلیل حذف فریم آلومینیومی از مقاومت کمتری به نسبت انواع پارتیشن‌های فریم دار برخوردارند؛ اما حقیقت این است که برای بازگرداندن مقاومت از دست رفته این دیوارهای شیشه‌ای، در طراحی و تولید آن‌ها از نوعی پروفیل‌ آلومینیومی و یا پروفیل‌هایی از جنس دیگر فلزات استفاده می‌شود که وظیفه مقاوم‌سازی، ایجاد استحکام قابل قبول و نگهداری شیشه سکوریت را بر عهده دارند.

اگر فضای دفتر کارتان کوچک است و برای سفارش پارتیشن فریم لس شک دارید، باید بگوییم که پروفیل‌های آلومینیومی مقاوم‌ترین نوع پروفیل در پارتیشن‌های فریم لس هستند که در برابر ضربه و خوردگی عملکرد بسیار خوبی از خودشان نشان می‌دهند. چنانچه پارتیشن مورد نظرتان با این نوع پروفیل ساخته شده باشد، قطعاً از مقاومت قابل قبولی برای اجرا در دفتر کارتان برخوردار است.

22

انواع پارتیشن فریم لس

پارتیشن فریم لس با چهارچوب: همان‌طور که از نام این نوع پارتیشن شیشه‌ای پیداست، پارتیشن فریم لس با چارچوب، در محل اتصال پنل‌های شیشه‌ای به یکدیگر، دارای چهارچوب هستند. این چهارچوب به انتخاب شما می‌تواند از جنس چوب یا فلز باشد. اکثر این چهارچوب‌ها تنها دارای فریم عمودی هستند و معمولاً فریم افقی در ساختشان به کار نمی‌رود.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس بدون چهارچوب: نوع دیگری از پارتیشن فریم لس وجود دارند که برای اتصال به چهارچوب وصل نمی‌شوند؛ بلکه در این نوع پارتیشن فریم لس اتصالات به کف و سقف است. همین باعث شده تا این نوع پارتیشن فریم لس از نظر مشتریان از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار باشد. در انواع پارتیشن فریم لس بدون چارچوب، معمولاً ضخامت شیشه‌ها بیشتر است و همین باعث می‌شود تا وزن این نوع پارتیشن اداری کمی بیشتر از انواع دیگر آن باشد.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس تاشو: این نوع پارتیشن فریم لس نیازمند درب شیشه‌ای نیست؛ چرا که دیوارهای شیشه‌ای در این مدل بر روی دو محور موازی نصب شده و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می‌کنند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت پارتیشن‌های شیشه‌ای در این مدل بر روی ‌هم تا می‌شوند و اجرای آن در محیط مساحت بسیار کمی را اشغال می‌کند. با استفاده از این نوع پارتیشن فریم لس می‌توانید در صورت نیاز، شیشه‌ها را جمع کرده و فضای کارتان را مانند قبل یکپارچه کنید.

انواع پارتیشن شیشه‌ای فریم لس شیشکس

اگر برای سفارش پارتیشن فریم لس به دنبال یک تیم حرفه‌ای می‌گردید که در طراحی، تولید و اجرای انواع پارتیشن شیشه‌ای اداری متخصص باشند، پیشنهاد ما گروه طراحی و تولید انواع پارتیشن و درب شیشه‌ای شیشکس است. پارتیشن‌های فریم لس شیشکس در دو نوع اسلیم و گرند تولید شده و هردو برای اجرا در فضاهای اداری بسیار مناسب هستند. این دسته از انواع پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر اینکه شیک و مدرن هستند از نظر هزینه و زمان یک پیشنهاد سریع و مقرون‌به‌صرفه برای محل کار شماست. به طور کلی تمام انواع این

23

پارتیشن شیشه‌ای اداری:

  • به خاطر نبود فریم آلومینیومی، نبود جداکننده و مانع میان شیشه‌ها و همچنین یک‌دست بودن دیوارهای شیشه‌ای جلوه بسیار خوبی در فضا ایجاد می‌کنند.

  • از استحکام بالایی برخوردارند و کاملاً مقاوم هستند، همچنین نگهداری و مراقبت از آن‌ها نیازمند هزینه بالایی نیست.

  • همچنین پارتیشن شیشه‌ای فریم لس به دلیل نداشتن فریم‌های عمودی، زیبا و شفاف هستند، دید وسیع‌تری ایجاد می‌کنند و به نسبت پارتیشن‌های فریم دار به فضای کمتری برای نصب نیاز دارند.
  • این نوع پارتیشن نور طبیعی را افزایش می‌دهند، در برابر صدا عایق هستند و در دو نوع پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دوجداره تولید می‌شوند. حالا این شمایید که باید متناسب با نیاز و خواسته‌هایتان برای انتخاب یک مورد تصمیم بگیرید.

به کارگیری هرکدام از این دو نوع پارتیشن اداری به نیاز، سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی دفتر کار شما بستگی دارد؛ چرا که هردو این پارتیشن‌ها از نظر کیفیتی در یک رده قرار می‌گیرند و نمی‌توان هیچ‌کدام را به طور حتم از دیگری برتر دانست. اگر برای انتخاب پارتیشن اداری شیشه‌ای به مشورت و راهنمایی نیاز دارید، تیم مشاوره آنلاین پارتیشن اداری شیشکس می‌تواند شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها