پارتیشن شیشه ای

کد خبر: 1065588

پارتیشن شیشه ای به پروفیل‌هایی از جنس شیشه گفته می شود که برای جداسازی فضاهای اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. این پارتیشن‌ها بسیار کاربردی و شکیل هستند و برخلاف سایر انواع پارتیشن‌ها با دکوراسیون مدرن و امروزی سازگاری فوق العاده ای دارند. 

پارتیشن شیشه ای چیست؟

RJOp8TX2DPMH

پارتیشن‌ شیشه‌ ای این روزها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی مدرن دارند وظیفه این پارتیشن‌ها تفکیک فضاهای بزرگ و کم کاربرد است به صورتی که شما می توانید با قرار دادن چند پارتیشن در محیط‌های اداری و یا فضاهای مسکونی محیط خود را به چند بخش تقسیم کنید و با این کار از فضاها بهتر استفاده کنید. بسیاری از پارتیشن‌های شیشه ای با استفاده از شیشه‌های سکوریت ساخته می شود، از همین رو بسیار مقاوم و محکم هستند. این پارتیشن‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند.

شما می توانید از پارتیشن‌های شیشه ای یا فریم لس، برای ساخت بخش‌های مجزا در خانه و محل کارتان استفاده کنید. انواع پارتیشن شیشه ای با رنگ‌های منحصر به فرد و طرح‌های خاص و انتخابی نیز وجود دارد و از همین رو این پارتیشن‌ها نسبت به سایر انواع پارتیشن‌ها بسیار زیباتر و مدرن تر هستند.

مزیت پارتیشن شیشه ای

اولین و مهم ترین مزیت اصلی پارتیشن‌های شیشه ‌ای این است که جلوی ورود نور به بخش‌های تفکیک شده را نمی گیرند؛ از همین رو زمانی که شما از پارتیشن شیشه ای برای مجزا کردن فضاهای اداری و مسکونی استفاده می کنید، دید کاملی به محیط خارج از پارتیشن دارید و با ورود نور احساس تاریکی و تنگنا نخواهد کرد. این پارتیشن‌ها موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای شما نمی شوند.

از طرف دیگر بسیار شیک و ارزان قیمت هستند. در قدیم برای جداسازی فضاهای مختلف از دیوارهای سیمانی استفاده می‌شد، که این دیوارها هم بسیار پرهزینه هستند و هم به زمان زیادی برای ساخت نیاز دارند. اما امکان ساخت پارتیشن در مدت زمانی محدود و با کمترین هزینه وجود دارد و این موضوع موجب شده تا بسیاری از افراد از این روش برای فضاسازی ساختمان استفاده کنند.

انواع پارتیشن شیشه ای یا فریم لس

38R1bRUbs5f2

پارتیشن‌های شیشه ای از نظر قابلیت جابجایی به دو دسته پارتیشن‌های متحرک و ثابت تقسیم می شوند.

پارتیشن متحرک

 پارتیشن شیشه ای متحرک، یکی از بهترین انواع پارتیشن‌های موجود در بازار محسوب می شود این پارتیشن‌های شیشه ای متحرک معمولاً قیمت بالاتری نسبت به پارتیشن‌های ثابت دارند و امکان جابه جا کردن آن‌ها و یا تغییر دکوراسیون بعد از نصب پارتیشن نیز وجود دارد. به طور معمول پارتیشن‌های متحرک به وسیله ریل‌هایی که در سخت و یا کف ساختمان جاسازی می شوند قابل حرکت هستند.

پارتیشن ثابت

 در دسته ارزان ترین انواع پارتیشن شیشه ای قرار می گیرد که به طور ثابت در یک قسمت از ساختمان قرار می‌گیرد و امکان جداسازی و یا استفاده مجدد از این پارتیشن‌ها وجود ندارد.

قیمت پارتیشن شیشه ای

به طور معمول عوامل متعددی بر قیمت پارتیشن شیشه‌های مؤثر هستند. معمولاً متراژ شیشه سکوریتی که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع شیشه و همچنین یراق آلات و فریم مورد استفاده در پارتیشن روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. به طور معمول قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به پارتیشن‌های دو جداره کمتر است. از طرف دیگر مواد اولیه به کار رفته در ساختار پارتیشن‌ها و همچنین حمل و انتقال آن در کنار هزینه نصب می‌تواند روی قیمت نهایی پارتیشن‌های شیشه ای مؤثر واقع شود. هرچقدر ابعاد شیشه سکوریت مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای و یراق آلات مصرفی بیشتر باشد، طبعاً هزینه پارتیشن شیشه ای نیز بیشتر خواهد شد.

 پارتیشن اداری:

awrd5q8H5FAT

از پارتیشن اداری در شرکت های اداری استفاده می شود شما برای جداسازی فضا و تفکیک فضاهای داخلی و تقسیم محیط کار بین کارمندان نیاز به پارتیشن های اداری از جنس شیشه دارید. برای تقسیم فضا در مراکز درمانی مانند کلینیک ها و بیمارستان ها از پارتیشن اداری تک جداره استفاده می شود برای جداسازی فضای بیماران و بین تخت های بیمارستان از شیشه به عنوان پارتیشن استفاده میشود این شیشه ها می تواند مات یا شفاف باشند. این پارتیشن ها می توانند به صورت تمام قد یا نیم قد نصب شوند و همچنین می توانند عایق خوبی برای جلوگیری از عبور صدا، رطوبت، گرد و غبار و گرما و سرما بین دو محیط باشند.

از پارتیشن اداری در ساخت سرویس های بهداشتی در برج ها مرکز تجاری یا سرویس های بهداشتی بین جاده‌ای هم استفاده میشود و علت آن سرعت در اجرا و سهولت در نصب می باشد.  شما می توانید از پارتیشن اداری در تقسیم بندی فضاها در انبارها هم استفاده نمایید. پارتیشن های اداری همچنین در پاساژها، کافی شاپ ها، مراکز خرید و موسسات اداری کاربرد فراوان دارند.

استفاده از شیشه رنگی در پارتیشن اداری:

شرکت تترافرم به عنوان اولین شرکت تولید کننده شیشه های رنگی یا لاکوبل در ایران می باشد. که اقدام به استفاده از شیشه رنگی در پارتیشن اداری نموده است. شیشه های رنگی به صورت یک شیشه شفاف بوده که از یک طرف با یک رنگ پوششی رنگ شده اند و قابلیت عبور نور از خود را ندارد از این شیشه در پارتیشن اداری امروزه استفاده می شود چون شیشه های رنگی یک رونما هستند در پارتیشن اداری به صورت دولایه از آن استفاده می شود به طوریکه دولایه شیشه رنگی به صورت پشت به پشت به هم چسبیده و لمینت می‌شوند و به جای شیشه های ۱۰ میل سکوریت از ۲ لایه شیشه ۵ میل رنگی لمینت استفاده میشود.

این شیشه ها در پارتیشن اداری جنبه دکوراتیو دارند و به زیبایی بیشتر محیط کار شما کمک می کنند. از شیشه دکوراتیو، در دیواره های پارتیشن اداری بیشتر به عنوان نوشتن یا تخته وایت برد استفاده می شود. در بعضی از طراحی‌های مدرن دفاتر اداری از شیشه رنگی لاکوبل به عنوان دیوارپوش روی دیگر دیوارهای اتاق یا سالن کنفرانس استفاده می‌شود. در پارتیشن اداری از شیشه رنگی ۱۰ میل به عنوان شیشه های رومیزی استفاده می شود. برای دیوارپوش اداری از شیشه ۶ میل رنگی استفاده می شود.

تترافرم یکی از بهترین تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع پارتیشن‌های شیشه ای در کشور است. این شرکت به دلیل داشتن ویژگی‌های متمایز همچون گارانتی طولانی مدت خدمات، زیبایی و کارایی و همچنین تنوع در طرح و رنگ به یکی از بهترین برندهای تولید کننده تبدیل شده است. شما می توانید قبل از خرید از تترافرم از مشاوره رایگان با کارشناسان ما استفاده کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها