سپاهان از استقلال برد

کد خبر: 1050797

تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر در اصفهان مقابل سپاهان شکست خورد تا صدرنشینی را از دست بدهد.

سپاهان از استقلال برد

خبرگزاری تسنیم،:تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. سجاد شهبازاده  (14) و سروش رفیعی (35) زننده گل‌های تیم میزبان بودند.

شاگردان محمود فکری با این شکست هم فرصت قهرمانی در نیم فصل را از دست دادند و هم صدرنشینی را. شاگردان محرم نویدکیا با این پیروزی 28 امتیازی شده و به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند. استقلال هم با 26 امتیاز در رده دوم ایستاد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی (82 - سلمانی)، سیدمحمدرضا حسینی (73 - محمدرضا خلعتبری)، محمد محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی (59 - محمدحسین مرادمند)، محمد دانشگر، عارف غلامی(59 - محمد نادری)، وریا غفوری (81 - محمدحسین فلاح)، بابک مرادی، آرش رضاوند (80 - مسعود ریگی)، مهدی مهدی‌پور (59 - سیداحمد موسوی)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه 4: پاس عمقی امید نورافکن به محمدرضا حسینی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 5: نفوذ خوب نورافکن به محوطه جریمه و پاس عرضی او می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند که رشید مظاهری توپ او را به کرنر فرستاد.

دقیقه 6: توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر عزت‌الله پورقاز همراه بود که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 8: ارسال بابک مرادی به محوطه جریمه سپاهان را ارسلان مطهری با سر زد که راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 9: پاس عمقی به فرشید اسماعیلی رسید و ضربه روی پای این بازیکن از روی خط محوطه جریمه سپاهان به شکل خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 14: نورافکن توپ را ارسال کرد که به عارف غلامی برخورد کرد و جلوی پای سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن موفق به باز کردن دروازه استقلال شد.

دقیقه 23: ضربه سر حسینی از روی توپ ارسالی از نقطه کرنر را مظاهری گرفت.

دقیقه 31: محمد کریمی با خطایی که روی اسماعیلی مرتکب شد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 34: آرش رضاوند جلوی ضد حمله سپاهانی‌ها را گرفت تا با کارت زرد جریمه شود.

دقیقه 35: سروش رفیعی قصد ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی را داشت که غفلت مدافعان و دروازه‌بان باعث شد توپ مستقیم وارد دروازه استقلال شود.

دقیقه 42: نورافکن به دلیل اعتراض و درگیری از داور کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: اشتباه مظاهری در گرفتن توپ باعث شد حسینی ضربه سر را بزند که توپ به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 48: پاس خوبی به بابک مرادی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما تعلل او باعث شد موقعیت خوب استقلال از دست برود.

دقیقه 49: شوت قایدی از پشت محوطه جریمه سپاهان از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 53: یزدانی، مدافع استقلال در شرایطی که توپ در منطقه دیگری در جریان بود با دست به صورت شهباززاده زد تا هم کارت زرد بگیرد و هم ضربه ایستگاهی به سپاهانی‌ها بدهد.

دقیقه 89: محمد نادری در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 4+90: ضربه سر محمد دانشگر از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها