تجمع هواداران استقلال علیه مدیران باشگاه و وزارت ورزش

وقتی سلطانی فر فقط سکوت می کند!

کد خبر: 1052876

امروز تعداد زیادی از هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس، به سیاست های مدیران این باشگاه اعتراض کردند. البته این اولین بار نیست که هواداران استقلال برای حل مشکلات تیم محبوب شان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع می کنند.

وقتی سلطانی فر فقط سکوت می کند!

سرویس ورزشی فردا: امروز تعداد زیادی از هواداران استقلال با تجمع مقابل مجلس، به سیاست های مدیران این باشگاه اعتراض کردند. البته این اولین بار نیست که هواداران استقلال برای حل مشکلات تیم محبوب شان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع می کنند.

همانطور که از روز گذشته تجمع حضور مقابل مجلس شورای اسلامی توسط هواداران استقلال برنامه ریزی شده بود، این اتفاق امروز صبح با حضور تعداد زیادی از هواداران این باشگاه در مقابل خانه ملت رخ داد.

در حالی که شب گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای از هواداران خواسته بود از تجمع مقابل مجلس خودداری کرده و آن را غیرقانونی نامیده بود، اما طرفداران استقلال با بی توجهی به بیانیه باشگاه، امروز صبح مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع و نسبت به عملکرد مدیران این باشگاه به شدت معترض بودند. استقلالی ها در شعارهای خود علیه احمد مددی مدیرعامل و اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه، خواهان جدایی آنها بودند. استقلالی ها همچنین با سر دادن شعارهای مختلف به نوعی وزارت ورزش را مقصر ناکامی‌های چند سال اخیر استقلال معرفی کردند.

در قسمتی از تجمع استقلالی ها، آنها علیه محمود فکری سرمربی تیم نیز شعار دادند که این امر، منجر به درگیری میانی تعدادی از لیدرهای باشگاه با جمعیت حاضر در آنجا شد.

این تجمع اعتراضی علیه مدیران باشگاه استقلال و وزیر ورزش در حالی صورت گرفته که روز گذشته احمد مددی با حضور در تمرین تیم استقلال سعی کرد فضای متشنج استقلال را آرام کند. او از پرداخت مطالبات بازیکنان سخن گفت و وعده های تازه ای را مطرح کرد. مددی و همچنین حجت نظری سخنگوی هیات مدیره باشگاه دیروز تاکید داشتند که در استقلال هیچ مشکلی وجود ندارد و آنها قصد ندارند مربی را جانشین محمود فکری کنند. با این حال به نظر می رسد محمود فکری و حامیانش موضع باشگاه را باور ندارند. فکری قبل از حضور مددی به بازیکنان گفته بود اگر مشکل من هستم از این تیم می روم تا حق و حقوق شما پرداخت شود اما بعد از اظهارات مدیران باشگاه و اعلام حمایت شان از سرمربی استقلال، فکری ترجیح داد جنگ رسانه ای خود علیه باشگاه را ادامه ندهد. اما همه این تلاش ها باعث نشد تا هواداران استقلال نسبت به روزهای آینده این تیم خوشبین شوند. آنها طی ماه های اخیر دو بار مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده اند و از نمایندگان ملت خواسته اند تا به وضعیت تیم محبوب شان رسیدگی کنند. هواداران استقلال سال ها است که معتقدند وزیر ورزش در اداره و حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیمات عادلانه ای اتخاذ نمی کند و همواره کفه ترازو به نفع رقیب سنتی شان سنگینی کرده است. موضوعی که مسعود سلطانی فر یکی دو بار در واکنش به آن تاکید کرده که چنین نگاه سلیقه ای وجود ندارد. با این حال مدیران ضعیف و بعضا سیاسی که سلطانی فر به هیات مدیره باشگاه استقلال فرستاده باعث شده است تا اردوی این تیم هرگز رنگ آرامش به خود نبیند.

آیا نمایندگان مجلس و به خصوص فراکسیون ورزش مجلس در واکنش به اعتراض گسترده هواداران استقلال علیه مدیران این باشگاه و وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر را مورد سئوال و سرزنش قرار خواهد داد؟

استقلال اگر چه تیمی است که همچنان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد اما با توجه به حواشی بسیاری که در اردوی این تیم و باشگاه قرار دارد هوادارانش بر این باورند که این فصل نیز مثل سال های گذشته درگیری و نزاع درونی باعث از دست رفتن جام های قهرمانی خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها