بحرین تیم ملی ایران را غافلگیر می‌کند

کد خبر: 1071617

یک سایت عربی زبان اعلام کرد سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین با تغییراتی که در ترکیبش انجام می‌دهد، تیم ایران را غافلگیر می‌کند.

بحرین تیم ملی ایران را غافلگیر می‌کند

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب بازی‌های برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۱ فردا دوشنبه به مصاف بحرین می‌رود.

سایت عربی زبان «کوره» اعلام کرد «هلیو سوزا» سرمربی تیم ملی بحرین با انتخاب یک ترکیب جدید و تغییر تعدادی از بازیکنان تیمش نسبت به ترکیب بازی با کامبوج، ایران را غافلگیر خواهد کرد.

این سایت نوشت: «بعد از پیروزی پرگل تیم بحرین مقابل کامبوج، سوزا مربی پرتغالی فردا در مسابقه با ایران با یک آزمایش واقعی روبرو خواهد شد. به دلیل ماهیت مسابقه فردا، سوزا ممکن است تغییراتی ایجاد کند که مهمترین آنها، چند تغییر در ترکیب اصلی نسبت به بازی نخست است.

اطلاعات کوره تایید می‌کند که سوزا با ترکیب متفاوتی وارد بازی می‌شود و تیم ایران با اسامی جدید نسبت به دیدار با کامبوج شگفت زده خواهد شد. سوزا به توانایی بازیکنان باتجربه در این مسابقه اعتماد می‌کند و بعد از نیمکت نشینی تعدادی از بازیکنان، آنها برای مسابقه با ایران در دسترس خواهند بود.»

oJXozriJIBzS

این سایت عربی اعلام کرد ترکیب بحرین احتمالاً متشکل از نفرات جدیدی مثل اسماعیل عبد اللطیف، ضیاء سعید، ولید الحیام، عبدالوهاب المالود، سیدرضا عیسی خواهند بود که در کنار سید محمد جعفر دروازه بان، مهدی حمیدان و کمیل الاسود از دیدار قبل، برای بحرین به میدان بروند. همچنین ممکن است سیدمهدی باقر مدافع بحرین هم مقابل ایران بازی کند.

ترکیب بحرین برای بازی با کامبوج به این شرح بود: محمد السید جعفر، احمد میرزا، رشید الحوتی، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، علی مودون، مهدی حمیدان و محمد الرمیحی.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری امروز خود پیش از بازی اعلام کرد که به خوبی تیم بحرین را می‌شناسد و میزان شناختش از این حریف به اندازه تیم خودش است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها