بروزرسانی|

لیگ ملت‌های والیبال/ آمریکا هم مقابل بلند قامتان ایران زانو زد

کد خبر: 1072458

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 مقابل آمریکا قرار گرفت و توانست حریف خود را در 3 ست متوالی شکست دهد.

لیگ ملت‌های والیبال/ آمریکا هم مقابل بلند قامتان ایران زانو زد

 خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 20:30 مقابل آمریکا قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 به سود شاگردان آلکنو خاتمه پیدا کرد.

ولادیمیر آلکنو برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مسعودغلامی، صابر کاظمی و ارمان صالحی را روانه میدان کرد. در این مسابقه فیاضی در پست لیبرو قرار گرفت؛ ضمن اینکه امیر غفور، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور با صلاحدید کادر فنی در جمع 14 نفر اصلی قرار نداشتند.

تیم ایران از 6 مسابقه قبلی خود موفق به کسب 4 پیروزی شد و دو مسابقه را به حریفان خود واگذار کرده بود.

ست نخست؛ 25 بر 19 به سود ایران

تیم ملی والیبال ایران بازی را خوب شروع کرد، اما آمریکایی‌ها زودتر به امتیاز 8 رسیدند و در امتیاز 8 بر 7 به سود آنها بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه شاگردان آلکنو توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و نتیجه را 14 بر 11 به سود خود تغییر دهند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود تیم ملی والیبال ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

ترکیب تیم ایران برای شروع ست دوم تغییری نکرد و شاگردان آلکنو توانستند با نتیجه 8 بر 5 از حریف خود پیش بیفتند تا بازیکنان به وقت استراحت فنی اول بروند.  در ادامه آمریکایی‌ها توانستند به بازی برگشته و نتیجه را در امتیاز 10 به تساوی بکشانند. در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند.  این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

ترکیب تیم برنده در ست سوم هم تغییری نکرد. عملکرد درخشان میثم صالحی و صابر کاظمی در دو ست قبلی بازیکنان و کادر فنی آمریکا را کلافه کرد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران بازیکنان به وقت استراحت فنی اول رفتند.  در این ست چندین بار شاهد رالی‌های جذاب بین دو تیم بودیم. در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران، یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند تا به صحبت سرمربیان خود گوش کنند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود فردا (پنجشنبه، 20 خرداد) از ساعت 12.30 مقابل صربستان و شاگردان اسلوبودان کواچ قرار خواهد گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها