یحیی: ۱۴ ماه است که فقط تمرین و مسابقه داریم و این برنامه‌ریزی درست نیست

کد خبر: 1080646

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل استقلال از برخی برنامه‌های ورزشی سیما، برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی گلایه کرد.

یحیی: ۱۴ ماه است که فقط تمرین و مسابقه داریم و این برنامه‌ریزی درست نیست

یحیی گل‌محمدی پس از دیدار با استقلال اظهار داشت: خیلی دوست داشتم دوربینی از برنامه فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی نبود تا راحت‌تر صحبت کنیم. حضور این مدیران رنگی و تحمل‌شان برای ما سخت است. اگر هم صحبت نکنند، خیلی‌ها زوم کرده‌اند که کار را برای ما مشکل کنند و از راه‌های مختلف فشار بیاورند که چرا صحبت نمی‌کنید.

14 ماه است که فقط تمرین و مسابقه داریم، این برنامه‌ریزی درست نیست

وی افزود: بازی در مجموع متعادل بود و تیم ما و تیم حریف محتاطانه بازی کردند. موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها به وجود نیامد که ضربات پنالتی تعیین‌کننده بود. در پنالتی هم هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و بهتر پنالتی بزند، برنده می‌شود که استقلالی‌ها این کار را بهتر انجام دادند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و ما هم در مسیر سختی هستیم. دقیقاً 14 ماه است که فقط تمرین و مسابقه داریم و این برنامه‌ریزی درست نیست. لیگ‌های اروپایی تمام شده است و ما باید وارد ماه پانزدهم شویم، به خصوص تیم ما که لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داشت.

روزهای سختی داشتیم و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: روزهای سختی داشتیم و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم که تیم را تا این مرحله رساندند. ما در لیگ برتر هم شانس اول قهرمانی هستیم و باید سه بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم و تمرکزمان روی این سه بازی باشد تا بتوانیم قهرمان شویم.

مطهری باید اخراج می‌شد

گل‌محمدی درباره مسائل داوری گفت: داوری در مجموع عالی بود، اما در دقیقه 14-13 بازی و طبق چیزی که من در تصویر دیدم، آقای مطهری باید اخراج می‌شد. در مجموع آقای فغانی و تیمش خیلی خوب قضاوت کردند و فقط همان یک صحنه بود که معتقدم آقای مطهری باید اخراج می‌شد./یحیی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها