واکنش محرم نویدکیا به انجام بازی جوانمردانه در هفته پایانی لیگ

کد خبر: 1083574

به این مسائل اعتقاد ندارم چون هیچ مربی و بازیکنی نمی‌خواهد بازنده باشد.

واکنش محرم نویدکیا به انجام بازی جوانمردانه در هفته پایانی لیگ

به این مسائل اعتقاد ندارم چون هیچ مربی و بازیکنی نمی‌خواهد بازنده باشد.

هر ۴ تیم سپاهان، استقلال، پرسپولیس و پیکان به خاطر فیرپلی و شخصیت‌شان با تمام وجودشان بازی می‌کنند.

فکری:دوست نداشتیم کار نفت به هفته آخر بکشد/امیدوارم فردا هفته پاک لیگ ایران باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیازی که بیشتر از تیم های پایین جدول داریم توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک اظهار داشت: عید سعید غدیر را به همه هم‌ وطنان تبریک می‌گویم و امیدوارم همه زیر سایه حضرت علی(ع) سلامت باشید.

وی افزود: قبل از شروع صحبت‌هایم به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم، چون آنها اولین سال است که در لیگ برتر حضور دارند و در مجموع نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: آنها در جدول جایگاه خوبی دارند و با توجه به اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، شاید خودباوری کافی را نداشتند، ولی در کل آلومینیوم سال خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم اگر در سالهای آتی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند، حرف‌های زیادی در فوتبال خواهند داشت.

فکری تأکید کرد: فردا هفته آخر لیگ است و من امیدوارم همه اتفاقات از قهرمانی گرفته تا سهمیه و سقوط و بقا هفته پاکی را داشته باشیم. امیدوارم شبهاتی که در لیگ‌های یک و دو وجود داشته در لیگ برتر وجود نداشته باشد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌‌ماند فوتبالی به این عناوین برسد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان یادآور شد: ما یکی از تیم‌هایی هستیم که هم شانس ماندن داریم و هم در خطر سقوط هستیم، البته دو امتیاز از رقبا بیشتر داریم و شاید این مسئله برای ما گول‌زننده باشد، ولی من از بازیکنانم می‌خواهم به این دو امتیاز توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم فردا بازی شرافتمندانه، مردانه و باغیرتی ارائه کنیم. ما اصلاً دوست نداشتیم کارمان به هفته آخر کشیده شود، اما ان‌شاءالله نفت مسجد سلیمان سال آینده در لیگ برتر باقی بماند.

 

 

 

حجم ویدیو: 1.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها