گل‌محمدی: بازی ما مقابل پیکان خوب و درگیرانه بود

کد خبر: 1116639

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی برای پیکان اشتباه باشد به خیلی مسائل شک خواهیم کرد.

گل‌محمدی: بازی ما مقابل پیکان خوب و درگیرانه بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی برای پیکان اشتباه باشد به خیلی مسائل شک خواهیم کرد.

«یحیی گل‌محمدی» چهارشنبه شب پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی و درگیرانه‌ای بود. این یک بازی سخت بود اما نتیجه لازم را کسب کردیم.

وی افزود: پیکان تیم دونده و با برنامه‌ای است. از حق نگذریم بازیکنان ما خیلی انرژی گذاشتند و زدن سه گل در جریان بازی کار سختی است. هدف، گرفتن ۳ امتیاز بود که با دوندگی و جنگندگی به آن رسیدیم. کنترل بازی در اختیار ما بود و توانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

گل‌محمدی در خصوص نبود هواداران اظهار داشت: هواداران نیستند اما همیشه انرژی مثبت آنها همراه ما است. امیدوارم هرچه زودتر آنها را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

وی در خصوص اعتراض به پنالتی تیم پیکان گفت: حامد لک برای دفع توپ روی هوا بلند شد و به ما از بیرون گفتند که پنالتی نبود. امیدوارم تصمیم داور درست باشد. فشار زیادی را از اشتباهات داوری متحمل شده‌ایم؛ اگر بازی به تساوی می‌رسید، چه فردی جوابگو بود؟ تصمیمات تاثیرگذار از ابتدای فصل خیلی علیه ما بوده است. بالاخره داور اشتباه می‌کند اما اینکه اشتباه به ضرر ما زیاد تکرار شود، مشکل‌ساز می‌شود.

گل‌محمدی گفت: «سیدرضا مهدوی» را می‌شناسم و او انسان پاک، باشخصیت و از داوران پاکدست فوتبال کشور است اما قبول کند امروز اشتباه کرد. این اشتباهات زیاد موجب شده تا ذهنیت ایجاد شود تا تیم ما قهرمان نشود. دوست داریم عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود. مهدوی بازی را خوب کنترل کرد اما در آن صحنه حتی نظر کمک داور که اعلام کرد پنالتی نیست را نپذیرفت.

وی در مورد زمین چمن ورزشگاه دستگردی گفت: همه زمین‌های ما به سمت خراب شدن می‌رود که جای تاسف دارد. سال به سال کیفیت زمین‌های چمن پایین می‌آید و روی مسائل فنی تاثیر می‌گذارد. ایران از لحاظ فنی یکی از بهترین‌ لیگ‌های آسیا را دارد و امیدوارم فکر بیشتری برای امکانات و زیر ساخت‌های فوتبال شود. حتی زمین چمن ورزشگاه آزادی هم مشکلاتی دارد و اگر به‌دنبال کیفیت بهتر، پیشرفت تیم ملی و موفقیت باشگاه‌هایمان در آسیا هستیم باید به فکر زیر ساخت باشیم. امکانات فوتبالی ما زیر خط فقر است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از بازیکنانم ممنون هستم که با تمرکز بالا در فاز تدافعی و تهاجمی در زمین حاضر شدند و وظایف فنی خود را به خوبی در زمین پیداه کردند.

گل‌محمدی در مورد مشکلات باشگاه پرسپولیس هم توضیح داد: سرپرست باشگاه قول داده‌ تا جمعه پنجره باز شود. دو بازیکن تاجیک گرفته‌ایم که می‌خواستیم از آنان استفاده کنیم اما به‌نظر می‌رسد باید به نیم فصل برسند. امیدوارم این مشکل برطرف شود و می دانم سرپرست باشگاه هم تلاش زیادی برای رفع مشکلات انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر عملکرد خوب بازیکنان تعویضی‌اش، گفت: همه نفراتی که ما در اختیار داریم کیفیت فنی خوبی دارند و به تیم در ادامه مسابقات کمک خواهند کرد. نفرات تعویضی خیلی باانگیزه و تاثیرگذار بوده و با انگیزه و انرژی مضاعف وارد زمین شدن، اهمیت دارد.

از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان در ورزشگاه دستگردی پذیرای پرسپولیس بود و سه بر یک شکست خورد.

پرسپولیس با کسب پنجمین بُرد فصل به امتیاز ۱۹ رسید و تا رتبه پنجم جدول بالا آمد و پیکان هم ۱۲ امتیازی باقی ماند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها