گل‌محمدی: در جام حذفی حق هیچگونه اشتباهی نداریم

کد خبر: 1123297

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی جامی است که در نود دقیقه باید تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم و حق هیچگونه اشتباهی نداریم.

گل‌محمدی: در جام حذفی حق هیچگونه اشتباهی نداریم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خاطرات خیلی خوبی از اصفهان و هواداران اصفهانی دارم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. جام حذفی جامی است که در نود دقیقه باید تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم و حق هیچگونه اشتباهی نداریم و اشتباه تاثیرگذار نباید در این بازی‌ها داشته باشیم. ذوب‌آهن یک تیم دونده و جوان است و تیمی است که تاکتیک‌های خوبی در دفاع و حمله دارد، البته نمی‌دانم شرایط زمین چگونه است و آنطور که در تلویزیون دیده‌ام یک مقدار شرایط خوبی ندارد و امیدوارم برای فردا شرایط زمین خوب باشد. هدف ما صعود از این مرحله است و ذوب‌آهن هم با انگیزه‌های زیادی مقابل ما ظاهر خواهد شد و امیدوارم یک بازی خوب همراه با صعود انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که به ضربات پنالتی هم فکر کرده است و برنامه‌ای برای این موضوع دارد؟ گفت: قطعا در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد، سعی کردیم تمرینات ضربات پنالتی هم انجام دهیم، البته فشردگی مسابقات هم خیلی زیاد است ما و ذوب‌آهن 3-4 روز پیش بازی داشتیم، قطعا به لحاظ جسمانی دو تیم شرایطی که باید داشته باشند، نخواهند داشت. بازی فردا می‌تواند یک بازی تاکتیکی باشد و نفرات تعویضی که وارد زمین می‌شوند می‌توانند تاثیرگذار باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه وضعیت مصدومیت شجاعی و سایر مصدومان این تیم برای بازی مقابل ذوب‌آهن چگونه است؟ تصریح کرد: ما 5-6 مصدوم داریم و تعدادشان این قدر زیاد است که شاید ذهنم یاری نکند. وضعیت دو بازیکن تاجیک‌مان هم مشخص نیست. امیدوارم فردا یک جوابی از طرف باشگاه یا فدراسیون بگیریم تا ببینیم می‌توانیم از بازیکنان تاجیک‌مان استفاده کنیم یا نه.

گل‌محمدی در خصوص شرایط ذوب‌آهن و تارتار سرمربی این تیم عنوان کرد: من از مهدی تارتار شناخت کافی دارم، او یک مربی زحمتکش و دارای ایده است و تیمش تاکتیک دارد. در هر تیمی هم که بوده تاثیرگذار بوده است. با توجه به تغییراتی که در این فصل داشتند احتیاج به زمان دارد تا ایده‌های تاکتیکی‌اش را در ذوب‌آهن نشان دهد. ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار است و افتخارات زیادی در فوتبال کسب کرده و جمع هر دو می‌تواند آینده خوبی را برای فوتبال اصفهان رقم بزند./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها