نشست خبری سرمربیان پیش از بازی/فکری دنبال شکست نخوردن/تعجب منصوریان از سئوال همیشگی و عجیب غریب خبرنگاران تهرانی

کد خبر: 1133795

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد تیمش در دیدار مقابل مس رفسنجان در وهله به دنبال شکست نخوردن است.

 نشست خبری سرمربیان پیش از بازی/فکری دنبال شکست نخوردن/تعجب منصوریان از سئوال همیشگی و عجیب غریب خبرنگاران تهرانی

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر در بازی قبلی، فضا برای ما عوض شد. بچه‌ها بازی خیلی خوبی مقابل آلومینیوم ارائه کردند، توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم و از شرایط باخت خارج شویم. ما تمرینات خوبی را گذراندیم و بچه‌ها با روحیه خوبی کار کردند. امیدوارم در بازی فردا روند‌مان را ادامه دهیم. در وهله اول سعی می‌کنیم شکست نخوریم و در وهله بعد نیم‌نگاهی به برد خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت حریفش نیز تصریح کرد: تیم مس بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد. از طرف دیگر ثبات مربیگری در این تیم وجود دارد و ربیعی خودش تیم را بالا آورده‌ است و شناخت کافی از آن دارد. امیدواریم فردا بازی خوبی را بدون حاشیه و جنجال ببینیم و بتوانیم با امتیاز به مسجدسلیمان برگردیم./تسنیم

 منصوریان: به بازیکنان‌مان گفتیم بین آنها و پرسپولیسی‌ها هیچ فرقی نیست/ فردا باید از آقایی و اعتبار خود دفاع کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یادآوری اینکه تیمش در بهترین شرایط روحی و روانی ممکن است گفت زردپوشان باید در دیدار مقابل پرسپولیس از آقایی و اعتبار خود دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوش‌آمد می‌گویم به کاروان پرسپولیس و امیدوارم یک بازی زیبا و خوب داشته باشیم و رضایت هواداران آبادانی را جلب کنیم. با توجه به اینکه زمین ما اجازه می‌دهد هر دو تیم فوتبال بازی کنند، امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم. خدا را شکر یکی از بهترین زمین‌ها را ما داریم و از مسئولان استادیوم تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است. شرایط ما در جدول طوری است که بعد از هشت مسابقه که شکستی نداشتیم، پس از اینکه 2 بر یک از گل‌گهر عقب افتادیم خیلی به هم ریخته شدیم. ان‌شاءالله بازی با گل‌گهر آخرین باخت ما تا پایان لیگ باشد. به لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن هستیم و شرایط پرسپولیس را هم برای بازیکنان‌مان آنالیز کردیم. بازیکنان ما می‌دانند که در این دو هفته بازی‌های مهمی مقابل پرسپولیس و استقلال داریم. به لحاظ تاکتیکی شناخت کافی از پرسپولیس داریم و بازیکنان‌مان را آگاه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: اگر به لطف خدا فردا در کمترین زمان ممکن، کمترین اشتباه فردی را داشته باشیم می‌توانیم یک روز خیلی خوب مقابل پرسپولیس داشته باشیم. سعی کردیم به بچه‌های تیم بگوییم که بین شما و بازیکنان پرسپولیس هیچ فرقی نیست. بازیکنان ما فردا باید بتوانند از آقایی و اعتبار خودشان دفاع کنند.

منصوریان در مورد محروم و مصدومان تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: متأسفانه فردا یک محروم بزرگ به نام طالب ریکانی داریم. شماره ده‌‌های تاپ‌ شاید کمتر  بازی خشن انجام دهند و با بازی فیزیکی بیگانه هستند، اما وقتی خطا می‌کنند خطاهای عجیبی می‌شود. برای مثال بازیکنانی مانند قاسم حدادی‌فر و ایمان مبعلی وقتی می‌خواهند محکم بازی کنند از کوره در می‌روند. با توجه به شرایط‌مان، ترکیب تیم برای بازی فردا دو سه تغییر جدید دارد و دو بازیکن جوان به ترکیب تیم‌ اضافه می‌کنیم. همانطور که گفتم محروم اصلی ما طالب ریکانی است. دو سه مصدوم هم داشتیم که خدا را شکر برگشتند. یکی از آنها قبل از بازی با استقلال می‌رسد و دو بازیکن دیگر بعد از بازی با استقلال آماده می‌شوند.

منصوریان در پایان گفت: من یک عذرخواهی می‌کنم از خبرنگاران تهرانی. من دو جا مربیگری کردم که فشار کنفرانس روی مربی تیم میزبان نیست، یکی اصفهان و دیگری آبادان. هر وقت تهران می‌رویم یک سؤال‌هایی مطرح می‌شود که عجیب و غریب است.

 سرمربی فجر سپاسی: دوست داریم از موقعیت‌ها بیشتر استفاده کنیم

سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به موقعیت‌های این تیم در هفته‌های گذشته، گفت: دوست داریم از موقعیت‌هایی که داریم بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم با سپاهان با اشاره به بازگشتن آقای نوید کیا به تیم سپاهان اظهار داشت: بنده دوست نداشتم موضوع رفتن ایشان از تیم سپاهان پیش بیاید، خوشحال هستم و برای ایران اتفاق خوبی است که افرادی مثل وی در بدنه فوتبال و تیم بزرگ سپاهان باشند.

وی با اشاره به دیدار تیم فجر سپاسی با سپاهان بیان کرد: این دیدار برای هر دو تیم مهم و سرنوشت‌ساز است، بازی تیم سپاهان را از ابتدای فصل دیده‌ایم و شرایط‌شان را هم پیگیر بوده‌ایم و در مدتی که برای تمرین وقت داشته‌ایم روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده‌ایم.

کلانتری افزود: این بازی از سمت ما و سپاهان جای اشتباه ندارد و اگر از هر سمتی در دفاع و حمله اشتباهی صورت بپذیرد برای هر دو تیم گران تمام خواهد شد و سعی داشته‌ایم که در سازمان دفاعی خود اشتباهات را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به موقعیت‌های این تیم در هفته‌های گذشته بیان کرد: دوست داریم از موقعیت‌هایی که داریم بیشتر استفاده کنیم.

وی گفت: سه بازیکن مصدوم از زمین نا‌مساعد حافظیه داریم که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها در این بازی استفاده کنیم ولی جای آن‌ها را افراد دیگر پر کردند و در تمرین هم خود را به خوبی اثبات کردند.

کلانتری با اشاره به ضعف گل‌زنی این تیم در گذشته، مصدوم شدن مهاجمین این تیم را دلیل این ضعف دانست و گفت: این مشکل را در هفته‌های اخیر حل کردیم و توانستیم موقعیت‌های گل‌زنی ایجاد کنیم و در این بازی نیز همان طور که گفته شد نباید اشتباهی را مرتکب شویم.

سرمربی تیم فجر سپاسی در پایان بیان کرد: شرایط این بازی سخت است و شرایط دو تیم نیز در یک آیتم مانند هم است، دوست داشتیم شرایط‌مان در جدول بهتر باشد، در این بازی هر تیم که خونسردتر و با اعصاب راحت بازی کند و دنبال موقعیت باشد، پیروز خواهد شد.

 ربیعی: خودمان را برای بازی فردا مهیا کردیم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته که مقابل پرسپولیس داشتیم بتوانیم ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کنیم.

محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته که مقابل پرسپولیس داشتیم بتوانیم ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مهیا کنیم.

وی ادامه داد: بازی مقابل نفت برای ما پراهمیت است روند تیم نفت مسجد سلیمان را رو به جلو و خوب می‌بینیم نسبت به بازی که هفته گذشته مقابل آلومینوم اراک داشتند.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: آقای فکری را خیلی وقت است، می‌شناسم و بسیار زیاد برای من قابل احترام است، به دلیل اینکه از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم و تا امروز جزو کسانی است که با توجه به اینکه از فوتبالیست‌های بسیار ارزنده بود مراحل مربی‌گری را پله‌پله طی کرد و فکر می‌کنم می‌شود با آقای فکری برای آینده نفت مسجد سلیمان دورنمای خوبی متصور بود.

ربیعی تصریح کرد: اول امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی که داریم، بتوانیم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. آرزوی سلامت برای هر دو تیم دارم و امیدوارم فارغ از هرگونه موارد حاشیه‌ای شاهد یک فوتبال خیلی خوب باشیم و در انتها تیمی که محق است بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

وی در خصوص بازیکنان غایب فردا خاطرنشان کرد: یونس اکبرپور را به‌دلیل مصدومیت نداریم و عقیل کعبی هم به‌دلیل چهاکارته بودن در اختیار نخواهیم داشت.

 خطیبی: هوادار تیم سخت‌کوش و دونده‌‌ای است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص بازی با هوادار تهران گفت: تیم رقیب با اینکه در جدول از ما پایین‌تر است اما تیم سخت‌کوش و دونده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری فارس رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی هوادار تهران اظهار کرد: نیم‌فصل دوم همیشه بازی‌ها فشرده است و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود چند تا تیم برای قهرمانی و آسیایی شدن و چند تا تیم پایین جدول هم برای نیفتادن تلاش می‌کنند.  فکر کنم که شرایط تیم ما با این که یک هفته‌ای نوسان و بالا پایین داشتیم خوب است و بازیکنان در این هفته با اینکه فرصت کمی داشتیم دو جلسه تمرین کردیم و برای این بازی خوب تمرین کردند.

وی افزود: به خاطر مصدومیت‌ها احتمال دارد که برای فردای تغییراتی داشته باشیم ولی خوب سعی می‌کنیم که مثل همیشه خوب بازی کنیم همیشه گفتم اول فوتبال زیبا که هواداران هم لذت ببرند بعد همراه با نتیجه باشد. حالا بعضی از نتایج مورد نظر تیم نیست ولی از لحاظ فوتبالی من اعتقاد دارم که یکی از بهترین‌هاست.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: فردا هم همین‌طور خواهد بود و سعی می‌کنیم یک بازی خیلی خوبی انجام بدهیم. این که در کنارش سعی بکنیم که در زمین خودمان امتیاز خیلی خوبی کسب کنیم.

خطیبی ادامه داد: سلیمان زاده مصدومیت کوچکی دارند با نظر دکترهای که گفتند که بازی نکنند بهتر است چون ممکن است بازی‌های دیگر هم از دست می‌دهند، این بازی به خاطر مصدومیت بازی نمی‌کند، نقی زاده هم همین‌طور مصدومیت دارد ولی آخرهای مصدومیتش است و  از هفته بعد احتمالاً برسند عباس یحیی بیگی مصدومیت طولانی داشته و تازه در تیم در کنار بچه‌ها است و تازه شروع کرده هنوز آمادگی ندارد.

وی اضافه کرد: امیر نوری هم مسمومیت دارد و او راهم نداریم ولی بقیه بچه‌ها واقعاً خوب تمرین کردند و امیدواریم که فردا در کنار بازی خوب امتیاز هم بگیریم.

خطیبی بیان کرد: با تیم سخت‌کوش و دونده بازی داریم تیم خیلی خوبی است با اینکه در جدول از ما هم پایین‌تر است ولی واقعاً این چند هفته هم بازیکن خوب گرفته است و هم تقویت خوب شده  و کیفیت بالایی پیدا کرده و امیدوارم که فردا در زمین خودمان هم بازی خوب و در کنارش امتیاز بگیریم.

وی در خصوص سؤالی مبنی بر افت بدنی بازیکنان در دقیقه ۷۵ به بعد که آیا مشکل از بدن‌سازی یا جایی دیگر است گفت: نیم‌فصل که تعطیل شد چند تا از بازیکنان کرونا گرفته‌اند اما اطلاع‌رسانی نکردیم و موقعی هم که کرونا بگیری از بچه‌ها دور می‌شوند فاصله می‌گیرند تمرین نمی‌کند و این باعث می‌شود که افت بدنی پیدا کنی و البته در بازی قبلی شرایط خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم امیدواریم از این به بعد هم این اتفاق نیفتد چراکه کرونا باعث می‌شود قطعاً افت بدنی داشته باشی ولی از لحاظ بدن‌سازی مشکل نداشتیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها