واکنش مجیدی به تعداد دیدارهایی که نباخته

کد خبر: 1144885

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به تعداد دیدارهایی که نباخته است، گفت: شکست ناپذیری خیلی خوب است و نشانه شخصیت تیمی ما می باشد اما هدف ما رکورد شکنی نیست و تنها هدفمان قهرمانی است.

واکنش مجیدی به تعداد دیدارهایی که نباخته

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی طبق میل ما پیش رفت. خیلی زود به هدف مان رسیدیم اما متاسفانه گل بدی دریافت کردیم.

مجیدی ادامه داد: در نیمه دوم ما بهتر بازی کردیم. البته که بازی سخت و پر فشاری بود چون سپاهان تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است که باید مقابل این تیم با احتیاط بازی کرد چون آنها بازیکنان بزرگ و زیادی دارند که می‌توانند در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من از عملکرد بچه‌های تیمم بسیار راضی هستم همه خوب بودند. ۲۱ روز بازی نکرده بودیم و از شرایط مسابقه دور بودیم و از این نظر سپاهان از ما جلو بود. در نیمه دوم هم خوب بودیم و اگر خوش شانس بودیم و از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم. از فردا همه تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی با شهر خودرو.

وی افزود: اصلاً دنبال رکورد نیستم و تنها هدفم قهرمانی است و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان به این هدف بزرگ برسیم.

مجیدی بیان داشت: در خصوص داوری باید بگویم هم داور وسط و هم کمک‌ها بسیار خوب بودند. اما از نظر من حتی اگر پیروز هم می‌شدیم این صحبت را می‌کردم. هیچ چیز تمام نشده و ما ۵ بازی خیلی حساس داریم و از بازیکنانم می‌خواهم در این ۵ فینال باقی مانده هم با جدیت بازی کنند.

سرمربی آبی پوشان تصریح کرد: اصلاً از خط دفاعی تیمم ناراضی نبودم. هر سه نفر فوق‌العاده بودند. شما فراموش نکنید که مهاجمان خیلی خوبی مقابل آنها بازی می‌کردند. گلی هم که زدیم روی کاری بود که در طول هفته کار کرده بودیم. روی گلی هم که خوردیم توپ لو رفت و گل بدی را دریافت کردیم. از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم به خصوص بازیکنانی که تعویضی بودند و وارد زمین شدند.

او در خصوص استراتژی های تیمش در بازیهای مختلف گفت: هدفم قهرمانی است و استراتژی که انتخاب می‌کنم مثلاً در بازی با سپاهان ممکن است متفاوت باشد با استراتژی مقابل بازی با پدیده. من از روز اول خیلی صحبت‌ها را با بازیکنانم کردم. تیمی که ۸ گل می‌خورد و ۲۵ هفته نمی‌بازد قابل تقدیر است و شخصیت تیمی دارد.

مجیدی افزود: استراتژی نیمه اول ما پرس از بالا و رسیدن به گل بود اما متاسفانه گل خوبی دریافت نکردیم. درباره محرومیت دروازه‌بان هم هیچ مشکلی در بازی بعدی نداریم. اعتقاد شخصی‌ام این است که حسینی و رضایی می‌توانند عضو تیم ملی در جام جهانی باشند و از دروازه‌بان‌های بسیار خوب هستند. رضایی گلر بسیار خوبی است و با تمرینات آقا بهزاد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها