نکونام به استقلال نزدیک شد

کد خبر: 1153052

باشگاه استقلال به نهایی شدن حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها خوشبین است.

نکونام به استقلال نزدیک شد

موضوع انتخاب سرمربی فصل جدید استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی، هرروز پیچیدگی بیشتری به خود می‌گیرد و اخبار مختلفی نیز در این خصوص منتشر می‌شود.

با وجود تمام گمانه زنی‌ها، باشگاه استقلال با نظارت مستقیم مصطفی آجورلو همچنان در حال ادامه مذاکرات با نکونام و خوشبین به نهایی شدن آن است.

با توجه به اینکه آبی‌ها به مرحله جلب رضایت باشگاه فولاد و دریافت رضایتنامه رسیده‌اند به نظر نمی‌رسد که در حال حاضر مخالفتی از سمت نکونام مطرح شده باشد. 

با اینحال اسامی که تحت عنوان لیست مورد نظر نکونام مطرح می‌شوند مورد تایید باشگاه نیست چرا که مدیران استقلال در ابتدا منتظر مشخص شدن وضعیت سرمربیگری تیم هستند تا پس از آن به صورت جدی و بر اساس نظر نفر جدید، وارد نقل و انقالات شوند. البته در این بین گفته می‌شود، اسامی مانند محمدنادری، سعید صادقی، کاوه رضایی و دو بازیکن خارجی در پست هافبک و مهاجم، از قبل مد نظر مدیران باشگاه بوده اما به هرحال همه چیز منوط به انتخاب سرمربی جدید است. در همین راستا قرار است نکونام که به امارات سفر کرده بود، فردا یا روز جمعه وارد تهران شود تا مذاکرات روند جدی تری به خود بگیرد.

ضمن اینکه با تایید یکی از مدیران استقلال، این باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد گابریل پین است. با وجود اینکه گفته می‌شود او مشتریانی از لیگ برتر دارد اما با توجه به اینکه مربی ایتالیایی نیز خودش راغب به ادامه همکاری با آبی‌هاست، به نظر می‌رسد در استقلال ماندنی خواهد شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها