پیشنهاد‌ سرمربیگری تیم امید به اسکوچیچ

کد خبر: 1173914

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد قرار است وحید هاشمیان به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

پیشنهاد‌ سرمربیگری تیم امید به اسکوچیچ

مهدی محمد‌نبی با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر، درباره زمان بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران گفت: باید برای ویزای او و دستیارانش اقدامات را انجام می‌دادیم و از سوی وزارت ورزش قول داده شد که مجوز صدور ویزا  هرچه زودتر انجام شود. به دلیل همین مسائل پروازی مقداری در ورود کادر فنی تیم ملی تاخیر به وجود آمد. قرار است دوشنبه و سه‌شنبه دستیاران کی‌روش وارد کشور شوند و کی‌روش نیز بامداد چهارشنبه وارد ایران شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا کی‌روش صرفاً جواد نکونام را به عنوان دستیار ایرانی‌اش در تیم ملی انتخاب کرده است، گفت: نکونام یکی از گزینه‌هاست ولی باشگاه فولاد خوزستان نیز حق دارد که در این باره تصمیم بگیرد. اگر شرایط برای حضور نکونام در تیم ملی فراهم نشود، باید زمانی که کی‌روش به ایران می‌آید بحث جایگزینی نکونام بررسی شود. یکی از تاکیدات هیئت رئیسه این بود که یک دستیار ایرانی کنار کی‌روش باشد تا جانشین‌پروری وجود داشته باشد و بعدا بتوانیم از او استفاده کنیم.

نبی درباره استعفای حمید استیلی از سرپرستی تیم امید گفت: استعفای او در رسانه‌ها بوده و استعفای مکتوبی از استیلی به دست ما نرسیده است.

وی انتخاب سرپرست جدید تیم ملی را از اختیارات رئیس فدراسیون برشمرد و درباره جدایی اسکوچیچ عنوان کرد: با اسکوچیچ 2 جلسه داشتم و مطالبات این مربی پرداخت شد. تنها 18 روز از شهریور و پاداش‌ها مانده که باید پرداخت شود. طبیعی است که او برای صعود تیم ملی به جام جهانی زحمت کشیده و باید پاداش صعود بگیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به اسکوچیچ عنوان کرد: مهدوی‌کیا جزو مربیان خوب ماست ولی قرارداد کادر قدیم تمام شده و برای همین این پیش‌بینی در هیئت رئیسه شد که اگر اسکوچیچ آمادگی دارد به تیم امید برود. این موضوع را به او گفتم اما جواب روشنی به من نداد و گفت می‌خواهد استراحت کند. بحث سرمربی‌ بعدی تیم امید در کمیته فنی بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

نبی درباره اینکه وضعیت دستیاران ایرانی اسکوچیچ در تیم ملی چه خواهد شد، گفت: وحید هاشمیان بعد از مذاکره  به کادر کی‌روش اضافه خواهد شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها