تأخیر در آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور

کد خبر: 1177788

تأخیر در آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور به دلیل مشکل نورافکن‌ها ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ اخبار ورزشی اخبار فوتبال ایران تأخیر در آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور به دلیل مشکل نورافکن‌ها روشن نشدن نورافکن‌های ورزشگاه آزادی سبب تأخیر در آغاز دیدار پرسپولیس - تراکتور شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قرار بود تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه)، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. بیشتر بخوانید واکنش سازمان لیگ به پیشنهاد تراکتور برای تغییر ساعت بازی با پرسپولیس در شرایطی که بازیکنان وارد زمین شدند و مقدمات آغاز مسابقه به انجام رسید، روشن نشدن نورافکن‌های استادیوم آزادی باعث شد که این مسابقه با تأخیر آغاز شود. با وجود گذشت بیش از 15 دقیقه از زمان مقرر برای آغاز مسابقه، هنوز سوت دیدار پرسپولیس - تراکتور به صدا درنیامده است.

تأخیر در آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور

روشن نشدن نورافکن‌های ورزشگاه آزادی سبب تأخیر در آغاز دیدار پرسپولیس - تراکتور شد.

قرار بود تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه)، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

در شرایطی که بازیکنان وارد زمین شدند و مقدمات آغاز مسابقه به انجام رسید، روشن نشدن نورافکن‌های استادیوم آزادی باعث شد که این مسابقه با تأخیر آغاز شود.

با وجود گذشت بیش از 15 دقیقه از زمان مقرر برای آغاز مسابقه، هنوز سوت دیدار پرسپولیس - تراکتور به صدا درنیامده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها