سرمربیان بعد از پایان بازی چه گفتند؟ | گل محمدی: حیف بود که بازی با ملوان تماشاگر نداشت

کد خبر: 1181017

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حیف بود که بازی با ملوان تماشاگر نداشت تا آنها بازی جذاب و زیبا ما را ببینند.

سرمربیان بعد از پایان بازی چه گفتند؟ | گل محمدی: حیف بود که بازی با ملوان تماشاگر نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حیف بود که بازی با ملوان تماشاگر نداشت تا آنها بازی جذاب و زیبا ما را ببینند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم ملوان بندرانزلی اظهار کرد: در مجموع بازی جذاب و زیبایی را  انجام دادیم. حیف بود که این بازی تماشاگر نداشت. دوست داشتیم مقابل تماشاگران این بازی خوب را انجام می‌دادیم تا همه لذت می‌بردند. امیدوارم در بازی‌های آینده تماشاگران بیایند، چون فوتبال بدون تماشاگران لطفی ندارد. بازی در استادیوم خالی خوب نیست. در اروپا تماشاگران در ورزشگاه هستند، اما ما اینجا اندر خم یک کوچه هستیم.

او ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم  چرا که بازی پایاپایی را انجام دادند. ملوان هم تیم خوب و جوانی است که مهره‌های خوبی دارد. در نیمه دوم و در همه صحنه‌ها بازیکنانم با همه وجود کار کردند و دوئل‌ها را بردیم. گل قشنگ و زیبایی هم زدیم و از نتیجه راضی هستم. درباره اتفاقات آخر بازی جا دارد که از داور بازی تشکر کنم. نه اینکه بازی را بردیم این را بگویم، اما واقعا داور و کمک داور در این بازی خیلی خوب بود. یکی از زیبایی‌های این بازی عملکرد داوران بازی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر تغییر و تحول در کادر  مدیریت این باشگاه گفت: باید درباره بازی حرف بزنیم. سرمربی نباید در خصوص این اخبار حرف بزند، اما در این چند سالی که در پرسپولیس هستم باید بگویم که از عملکرد  درویش راضی هستم. او در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت. از هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم با حضورشان به تیم کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

راه حل تارتار برای امتیاز گرفتن از شاگردان قلعه‌نویی

راه حل تارتار برای امتیاز گرفتن از شاگردان قلعه‌نویی

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید اگر بازیکنانش اشتباه نکنند، می‌توانند دست پر از دیدار با گل‌گهر از زمین خارج شوند.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: امسال همه بازی‌ها سخت است و بازی برابر تیم خوب گل‌گهر دشوار است زیرا این تیم در ۲ یا ۳ سال گذشته، شخصیت خوبی را برای خود ایجاد کرده است. کادرفنی مجرب و پرافتخاری دارند و تیم قابل احترامی هستند.

وی ادامه داد: کار ما سخت است و باید خیلی باهوش باشیم. تیم‌های قلعه‌نویی تهاجمی بازی می‌کنند و با تعداد زیادی حمله می‌کنند. اگر باهوش باشیم، می‌توانیم از فضای ایجاد شده بین بازیکنان گل‌گهر استفاده کنیم. اگر راه‌های نفوذ گل‌گهر را ببندیم و ارتباط خط دفاع و خط حمله گل‌گهر را قطع کنیم، می‌توانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم. بازیکنانم باید تمرکز بالایی داشته باشند و کم‌اشتباه باشند که اگر اشتباه نداشته باشیم، می‌توانیم دست پر از زمین خارج شویم.

تارتار در خصوص شایعات حذف تیم ملی از جام جهانی عنوان کرد: من خیلی در جریان نیستم اما مسئله بی‌اساسی است و معنی و مفهومی ندارد و حق ما حضور در جام جهانی است.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: محروم که نداریم اما هنوز مسعود ابراهیم‌زاده، سعید باقرپسند و سجاد جعفری مصدوم هستند.

 مهاجری: ضعیف‌ترین بودجه را داریم اما تیم باکیفیتی هستیم/ مس رفسنجان سال به سال به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: مس رفسنجان تیمی است که سال به سال به اهدافش نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی مقابل مس رفسنجان سخت و تاکتیکی است. مس در این چند سال انسجام و کادرفنی جوان و خوبی داشته و هدفگذاری کرده است. سال به سال نیز به اهداف خود نزدیکتر می‌شود.

وی افزود: مس به ویژه در کرهای دفاعی تیمی منسجم است و این موضوع کار ما را برای رسیدن به دروازه حریف سخت می‌کند. نفت مسجد سلیمان پس از دو هفته خوبی که نداشت و باید بابت آن از مردم و فوتبالدوستان این شهر عذرخواهی کنم، مقابل تراکتور از لحاظ شرایط ذهنی و روانی توانست فوتبال خوبی بازی کند. در آن مسابقه دقیقه یک گل خوردیم اما مدیریت کردیم و با استفاده از تعویض‌هایمان 2 بر یک جلو افتادیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هر چند نیاز داشتیم مقداری توان دفاعی خود را بالاتر ببریم اما به دلیل فقر بازیکن با توجه به سیستمی که بازی می‌کردیم و سختگیری نکردن بازیکنان در لحظات پایانی برد را با شکست عوض کردیم. البتنه نکته جالب که می‌تواند امیدوارکننده باشد جنگیدن بچه‌ها است. وقت در دقیقه 95 در زمین حریف فشار می‌آورید و در آستانه گل زدن هستید اما توپتان به تیر می‌خورد یعنی بدشانسی را دارد. امسال فکر می‌کنم بیشترین ضربه به تیر دروازه را نفت مسجد سلیمان زده است امیدوارم این بدشانسی تمام شو.د

وی تصریح کرد: بازی فردا خیلی تاکتیکی است، امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم و جلساتی که گذاشتیم به روال خوب خودمان بازگردیم. باخت برای هم تیم‌ها است اما مهم این است که بعد از باخت برای بازگشت تیم تلاش کنند. مسئولیت فنی تیم با من است و تاکنون هم در مربیگری‌ام باخت را گردن کسی نینداخته‌ام.

وی ادامه داد: با این وجود انتظاراتی داریم. قول می‌دهم فردا بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کنند همانگونه که مقابل تراکتور قول داده‌ایم که بچه‌ها تمام وجودشان را بگذارند. شاید برخی مواقع زورمان نرسد اما صحبت‌های من تأثیری روی عملکرد بازیکنان نخواهد داشت و با تمام وجودشان بازی خواهند کرد. اگر بخواهیم از این شرایط گذر کنیم نیازمند است که همه پای کار بیایند و کمک کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: شاید از لحاظ برآورد بودجه ما ضعیف‌ترین تیم باشیم اما تیم باکیفیتی هستیم. بازیکنان خیلی خوبی هم داریم و می‌توانیم با آنها کارهای بزرگی انجام بدهیم. با این وجود نیاز به حمایت داریم. این اتفاق در شروع فصل نیفتاد، اما امیدوارم مسئولان پای کار بیایند. تا روزی که باشم و مسئولیت نفت مسجد سلیمان دراختیارم باشد با تمام وجود همراه بازیکنان کار خواهیم کرد تا از اعتبار خودمان دفاع کنیم.

وی افزود:‌اشتباه توسط هر تیم و مربی اجتناب‌ناپذیر است اما نباید نتایج دو هفته را بزرگنمایی کنیم. بچه‌های ما با تمام وجود کار کردن را معنی می‌کنند اما اگر می‌خواهیم چشم‌مان به آینده باشد نباید به گذشته نگاه کنیم. قبول دارم جایی ضعف داریم و این ضعف‌ها فقط با کار فنی برطرف نمی‌شود بلکه نیاز به تقویت داریم. بارها گفته‌ام نفت باید در دو سه پست تقویت شود. باید ابتدا این موضوع را به سرانجام رسانده و تکلیف خود را برای ادامه لیگ مشخص کنیم.

وی برای غائب تیمش برای فردا گفت: محمد خرم‌الحسینی تا حدودی آسیب جدی دیده اما فکر نمی‌کنم این موضوع درازمدت باشد. می‌تواند از چند روز دیگر به تیم اضافه شود و کارهای تاکتیکی را انجام دهد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص اینکه این مشکل پیش آمده بین بازیکنان در بین تمرینات این تیم رفع شده است توضیح داد: شاید اینگونه نیست که همه خیرخواه نفت مسجد سلیمان باشند. متأسفانه شیطنت‌هایی که از بیرون به وجود آمد سبب شد این تفکر به وجود بیاید که بین بازیکنان اختلاف وجود دارد اما اینگونه نیست شاید برخورد ناخواسته‌ای در تمرینات پیش آمده باشد که اجتناب‌ناپذیر است. در تمرین برخورد فیزیکی داریم و شاید بازیکنان روی یک توپ به هم اعتراض کنند اما انشعاب پیدا کردن بازیکنان کم لطفی در حق مسجد سلیمان است. همانگونه که در شش هفته ابتدایی و بازی با تراکتور تمام تلاشمان را می‌کنیم که به شرایط خوب بازگردیم. این موضوع نیازمند انرژی مثبت است.

وی افزود: نیاز به انرژی مثبت داریم. همه شهر و مجموعه تیم ناراحت هستند و این نتایج ناراحت‌کننده است اما این ناراحتی باید ما را به خودمان آورد. باید نسبت به مسئولیتهای خود قویتر کار کنیم.

وی در خصوص وضعیت داوری لیگ برتر گفت: امیدوارم داور فردا عدالت برقرار کند تا دو تیم روی بحث داوری مشکلی نداشته باشند. با وجود اینکه تاکنون بیشتر ضرر کرده‌ایم اما همیشه سعی داریم حامی داوران باشیم. امیدوارم داوران با تمرکز بهتر قضاوت کنند و امیدوارم روز کم اشتباهی داشته باشند.

 رحمتی: مقابل استقلال فقط درخواست برقراری عدالت داریم/ تمام توانمان را می گذاریم تا با امتیاز برگردیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بچه‌ها روز به روز شرایط شان بهتر می‌شود و بیشتر درک می‌کنند که در چه جایگاهی هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی در خصوص دیدار تیم آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. طبق صحبت‌ها و پیش بینی‌هایی که کردیم شرایط بچه‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود. بیشتر درک می‌کنند که در چه جایگاهی هستیم.

وی افزود: در طول هفته گذشته به طور کامل برایشان بازی پیش رو و شرایطی که در جدول داریم را توضیح دادیم. به امیدخدا سعی می‌کنیم فردا یک بازی خیلی خوب و تماشاگر پسند ارائه بدهیم. تمام توانمان را می‌گذاریم. ان‌شاالله به لطف  خدا و انرژی مثبت هواداران با امتیاز بر می‌گردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه چقدر امیدوار است روند شکست ناپذیری این تیم ادامه پیدا کند، گفت: مطمئنا بچه‌ها مصمم هستند این روند را ادامه بدهیم و به جایگاه اصلی و واقعی خودمان برگردیم. تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم. همانطور که از اول فصل شرایط را می‌دانستیم و تلاش کردیم، مطمئنا با همین روند کارمان را ادامه می‌دهیم.

رحمتی در مورد اینکه چقدر امیدوار است در خانه استقلال امتیاز بگیرد، عنوان کرد: همه بازیکنان دوست دارند مقابل تیم‌های بزرگ با پخش مستقیم بازی کنند. خودشان را از نظر بدنی و ذهنی آماده می‌کنند. تمام تلاششان را می‌کنند. خوشبختانه از این بابت نگرانی ندارم چون این مساله بین بازیکنانم جا افتاده است.

وی افزود: استقلال یک تیم خیلی خوب و واقعا پرمهره است. همه بازیکنانشان ملی و بین‌المللی هستند. بازی خیلی سختی داریم. در بازی فردا جزئیات نتیجه را مشخص می‌کنند که بچه‌های ما در موردشان کاملا توجیه شده‌اند و آماده این بازی هستند. ان‌شاءالله تمام توانشان را می‌گذارند که با امتیاز برگردیم.

رحمتی در خصوص داوری این دیدار گفت: سعی کردم از اول فصل در مورد داوری زیاد صحبت نکنم. فقط می‌خواهم عدالت رعایت شود و فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد. نه من و نه بقیه مربیان، هیچ کدام دوست نداریم داور به نفع تیم ما بگیرد. نه اصلا اینطور نیست. دوست داریم عدالت داوری رعایت شود. دوست دارم VAR به کشور ما بیاید تا تیم‌ها به حق واقعی خودشان برسند.

وی تصریح کرد: مقابل پیکان اگر داور عجله نمی‌کرد و یک ثانیه دیرتر سوت می‌زد، ما سه امتیاز را گرفته بودیم. دو امتیازی که از دست دادیم مطمئنا در جایگاه فعلی تاثیر دارد. خیلی می‌توانست به ماکمک کند. فقط درخواست عدالت داریم و چیز دیگری از داوری بازی فردا نمی‌خواهیم. خودمان هم سعی می‌کنیم روی نیمکت یا کنار زمین به داور آرامش بدهیم که بدون دغدغه و با آرامش خاطر کارش را انجام بدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها