نشست خبری پیش از بازی سرمربیان | تارتار: امیدوارم آوردن VAR شعار نباشد

کد خبر: 1170619

سرمربی ذوب‌آهن می‌می‌گوید تیمش در داوری بسیار آسیب دیده است و امیدوارند اظهار نظر مسئولان در رابطه با آوردن VAR شعار نباشد.

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان | تارتار: امیدوارم آوردن VAR شعار نباشد

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی سختی است و قرعه سختی به ما خورده است. مس رفسنجان تیم با ثباتی است و باکیفیت هستند. شناخت خوبی از مس رفسنجان داریم. آن‌ها سبک بازی سرعتی دارند و در بخش انتقال خیلی خوب کار می‌کنند. باید هوشیار باشیم که دچار مشکل نشویم. بازی اول سال گذشته را مقابل این تیم از دست دادیم اما در دور برگشت جبران کردیم. امیدوارم فردا هم کم اشتباه باشیم چون حریف نفرات کلیدی بسیار خوبی دارند. ما هم در بخش دفاعی بسیار خوب هستیم و فکر می‌کنم بازی نزدیکی باشد اما امیدوارم ما برنده باشیم.

او درباره وضعیت مصدومیت باقرپسند گفت: متاسفانه مصدومیت او جدی است. بسیار از این بابت ناراحت هستیم اما با شناختی که از او دارم می‌دانم این بازیکن قوی است، زود برمی‌گردد و ما منتظرش می‌مانیم. بد موقعی او را از دست دادیم. بقیه بازیکنان باید زحمات بیشتری بکشند تا جای او را پر کنند. باقرپسند مصدوم شد و اسدبیگی ما را تنها گذاشت. باید تلاش مضاعفی انجام دهیم تا تیم خوبی داشته باشیم. اکنون در اوایل لیگ هستیم و مصدومیت در فوتبال وجود دارد. اتفاقات در فوتبال غیرقابل انکار است و بحث بدنسازی نیست. تیم ما در دو بازی گذشته دوندگی زیادی داشته است.

تارتار درباره مسائل داوری بیان کرد: برای فوتبال ما بسیار مهم است که کمک داور ویدیویی داشته باشد. در سال گذشته و دو هفته گذشته تیم‌ها بسیار متضرر شدند. مس رفسنجان هم در این دو هفته بسیار متضرر شد اما در مجموع ذوب‌آهن بسیار در این خصوص آسیب دیده است. امیدوارم آوردن VAR شعار نباشد. کشورهای دیگر را می‌بینیم که از نظر مالی در شرایط پایین تری هستند اما از این امکان برخوردار هستند.

او در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: خوشحالیم که هواداران به ورزشگاه‌ها می‌آیند. انتظار داریم ما را تنها نگذارند و به انگیزه ما در مسابقه کمک کنند./ف

مهاجری: مجتبی حسینی با حداقل‌ها کارهای بزرگی می‌کند/ از حضور هوادارانمان خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر در بازی با پبکان اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم می‌توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، اظهار کرد: امیدوارم طبق روال دو هفته قبل بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم. پیکان نیز یک تیم شایسته و با کادر فنی خوب و جوان است. مجتبی حسینی در فوتبال ایران ثابت کرده است که تیم هایش فوتبال خوبی بازی می کنند و می‌تواند با حداقل ها کارهای بزرگی انجام دهد. این تیم هفته گذشته غافلگیر شد و آن نتیجه از شایستگی های پیکان کم نمی کند و در مقابل کار ما را هم سخت می کند.

وی ادامه داد: نوع فوتبال پیکان تا حدودی شناخته شده است و بازیکنانم را نسبت به شرایط این بازی آماده کرده ایم. اگر اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم می توانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. شدیدا به این امتیازات نیاز داریم و روزهای سختی در انتظار ماست. به نظرم در دو هفته ابتدایی موفق عمل کرده ایم و امیدوارم فردا هم با تمام توان، تلاش و همدلی نتیجه خوبی رقم بزنیم و باز هم تاکید می‌کنم بازی سختی است زیرا هم پیکان و هم مجتبی حسینی را می شناسم. اگر در تفکر بازی هفته قبل پیکان باشیم مطمئنا نتیجه بازی فردا را از دست خواهیم داد، آن هم بازی که نیاز به تمرکز و همدلی ما دارد.

مهاجری بیان کرد: امیدوارم فردا یک روز خوب را برای خودمان و تماشاگرانمان رقم بزنیم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران ما به استادیوم می‌آیند. در هفته اول خیلی راحت از حق میزبانی محروم شدیم. امیدوارم هواداران ما نیز همدل باشند و هدفشان فوتبال مسجدسلیمان باشد و این می تواند پازلی باشد که هوادار، بازیکن و باشگاه بتواند خروجی به اسم نتیجه خوب داشته باشد. امیدوارم این اتفاق خوب توسط هواداران که فصل گذشته به ما کمک کردند تا در لیگ بمانیم فردا نیز در اولین بازی که آن ها را داریم برای ما رقم بخورد و تشویق هایشان انگیزه مضاعفی برای بازیکنان ما باشد تا در مقابل پیکان نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: برای بازی فردا تمام بازیکنانم را در اختیار دارم و از تمام ظرفیت فنی‌مان استفاده می کنیم.

ارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها