انگلیس به اعضای تیم ملی تکواندو ویزا نداد

کد خبر: 1181110

انگلیس ویزا نداد/ تیم ملی تکواندو ازگرندپری منچستر بازماند انگلیس ویزا نداد/ تیم ملی تکواندو ازگرندپری منچستر بازماند هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابتهای گرندپری منچستر را از دست دادند. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ امروز جمعه ۲۹ مهرماه در حالی با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۱ کشور به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز شد که ملی پوشان ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند. دعوت نامه رقابتهای گرندپری برای تکواندوکاران واجد شرایط حضور، از سوی فدراسیون جهانی ارسال می‌شود. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در سفر خود به فرانسه و در حاشیه مسابقات گرندپری پاریس، روز ۱۳ شهریورماه در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون جهانی داشت، از «چو» خواست که با توجه به تجربیات مسابقات جهانی ۲۰۱۹، دعوت نامه تکواندوکاران ایران زودتر ارسال شود. ضمن اینکه بعد از بازگشت به تهران نیز دو نامه در همین خصوص به WT ارسال شد. بر همین اساس ۱۵ شهریورماه ماه دعوت نامه برای نمایندگان تکواندو ایران به فدراسیون ارسال شد و ۱۷ شهریورماه زمان حضور در سفارت انگلستان در کشور ترکیه برای تاریخ ۲۳ شهریورماه تعیین و نفرات اعزامی به این مسابقات از جمله تکواندوکاران، مربیان، نماینده وزارت ورزش و سرپرست تیم در تاریخ تعیین شده (۲۳ شهریورماه) با حضور در سفارت این کشور در آنکارا ضمن ارائه مدارک لازم، مراحل اخذ روادید را طی کردند. از آن زمان تاکنون نیز پیگیری‌های لازم از سوی روابط بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نامه‌های متعددی به کمیته برگزاری، فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو انگلستان در خصوص تسریع در صدور روادید اعضای تیم ملی ایران ارسال شد که متأسفانه پیگیری این ارکان نیز به دلیل مسائل سیاسی نتیجه لازم را نداشت تا تکواندوکاران کشورمان علی رغم آمادگی بالا حضور در این رقابتها و امتیازات مهم آن (نفر اول ۶۰، نفر دوم ۳۶ و نفر اول ۲۱.۶ امتیاز) را در مسیر کسب سهمیه المپیک از دست بدهند. سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی کشورمان با چند امتیاز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد. با توجه به برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان (۲۲-۲۸ آبان ماه) در مکزیک، اعضای تیم ملی تلاش خواهند کرد تا با قدرت و آمادگی مناسب در این رقابتها حضور بهم رسانند.

انگلیس به اعضای تیم ملی تکواندو ویزا نداد

هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابتهای گرندپری منچستر را از دست دادند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ امروز جمعه ۲۹ مهرماه در حالی با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۱ کشور به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز شد که ملی پوشان ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.

دعوت نامه رقابتهای گرندپری برای تکواندوکاران واجد شرایط حضور، از سوی فدراسیون جهانی ارسال می‌شود. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در سفر خود به فرانسه و در حاشیه مسابقات گرندپری پاریس، روز ۱۳ شهریورماه در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون جهانی داشت، از «چو» خواست که با توجه به تجربیات مسابقات جهانی ۲۰۱۹، دعوت نامه تکواندوکاران ایران زودتر ارسال شود. ضمن اینکه بعد از بازگشت به تهران نیز دو نامه در همین خصوص به WT ارسال شد.

بر همین اساس ۱۵ شهریورماه ماه دعوت نامه برای نمایندگان تکواندو ایران به فدراسیون ارسال شد و ۱۷ شهریورماه زمان حضور در سفارت انگلستان در کشور ترکیه برای تاریخ ۲۳ شهریورماه تعیین و نفرات اعزامی به این مسابقات از جمله تکواندوکاران، مربیان، نماینده وزارت ورزش و سرپرست تیم در تاریخ تعیین شده (۲۳ شهریورماه) با حضور در سفارت این کشور در آنکارا ضمن ارائه مدارک لازم، مراحل اخذ روادید را طی کردند.

از آن زمان تاکنون نیز پیگیری‌های لازم از سوی روابط بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نامه‌های متعددی به کمیته برگزاری، فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو انگلستان در خصوص تسریع در صدور روادید اعضای تیم ملی ایران ارسال شد که متأسفانه پیگیری این ارکان نیز به دلیل مسائل سیاسی نتیجه لازم را نداشت تا تکواندوکاران کشورمان علی رغم آمادگی بالا حضور در این رقابتها و امتیازات مهم آن (نفر اول ۶۰، نفر دوم ۳۶ و نفر اول ۲۱.۶ امتیاز) را در مسیر کسب سهمیه المپیک از دست بدهند.

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی کشورمان با چند امتیاز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد.

با توجه به برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان (۲۲-۲۸ آبان ماه) در مکزیک، اعضای تیم ملی تلاش خواهند کرد تا با قدرت و آمادگی مناسب در این رقابتها حضور بهم رسانند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها