گزارش آسوشیتدپرس از وضعیت آمادگی تیم ملی ایران پیش از جام جهانی

کد خبر: 1181662

رسانه معتبر آسوشیتدپرس گزارشی در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی کشورمان پیش از جام جهانی منتشر کرد.

گزارش آسوشیتدپرس از وضعیت آمادگی تیم ملی ایران پیش از جام جهانی

سایت آسوشیتدپرس گزارشی در خصوص تیم ملی کشورمان پیش از جام جهانی 2022 قطر منتشر کرد و نوشت: بازی اول ایرانی‌ها در جام جهانی سخت است. آنها در 21 نوامبر برابر انگلیس به میدان می‌روند و سپس 4 روز باید با ولز و سپس با تیم ملی آمریکا دیدار کنند. آخرین بازی گروهی برای ایران و آمریکا که می‌تواند از نظر سیاسی هم اهمیت داشته باشد، بسیار حیاتی و مهم خواهد بود.

این رسانه نوشت: ایران پس از اعلام قرعه کشی جام جهانی متوجه یکی از تیتر‌های روزنامه‌های انگلیسی شد. یکی از روزنامه‌ها در جلد خود عنوان کرد که قرعه‌ای رویایی به آنها خورده است. برای همین، کارلوس کی‌روش پس از اینکه هدایت ایران را برعهده گرفت، گفت: دقیقا این حس را نیز ما هم داریم. خدا را شکر که به انگلیس خوردیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های اروپا و ایران هم یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و برای همین بازی زیبایی رقم خواهد خورد.

آسوشیتدپرس نوشت: ایران هیچ گاه نتوانسته در 5 بار گذشته به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند. این تیم در جام جهانی 1998 به مصاف آمریکا رفت و توانست 2 بر یک آنها را در یک بازی خاطره‌انگیز شکست دهد. دیداری که به دلیل مسائل سیاسی یکی از دیدارهای خاطره‌انگیز تاریخ جام جهانی شد.  حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا در آن مسابقه گل زدند تا ایران اولین برد خود در جام جهانی را بدست آورد.

رسانه آسوشیتدپرس از مهدی طارمی به عنوان بازیکن اصلی تیم ملی ایران نام برد و نوشت: ستاره 30 ساله در بهترین زمان خودش قرار دارد. او 2 بار در بازی مقابل لورکوزن در لیگ قهرمان اروپا گل زد.

این رسانه همچنین اعلام کرد تیم‌ ملی ایران در جام جهانی احتمالاً باید بدون سردار وارد جام جهانی شود. بازیکنی که پیش از دیدار لورکوزن به هنگام گرم کردن مصدوم شد و طبق گزارش باشگاه آلمانی انتظار می‌رود که این بازیکن 27 ساله، 6 تا 8 هفته دور از میادین باشد. آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: آزمون در 65 بازی برای ایران 41 گل زده است.

این رسانه همچنین از علیرضا بیرانوند نیز گفت. دروازه‌بانی که در جام جهانی 2018 روسیه مقابل پرتغال و کریستیانو رونالدو ایستادگی کرد و پنالتی آنها را گرفت.

این رسانه در انتها نوشت: کی‌روش در اوایل ماه سپتامبر به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به جای دراگان اسکوچیچ انتخاب شد. این چهارمین جام‌جهانی کی‌روش خواهد بود. او در سال‌های 2014 و 2018 هدایت ایران را برعهده داشت و در سال 2010 مربی کشورش پرتغال بود. او پس از ناکامی در رساندن مصر به جام جهانی ، سرمربی تیم ملی ایران شد. او تفکر تدافعی دارد ولی می‌تواند از ترکیب‌های متفاوت استفاده کند. کی‌روش در آخرین مصاحبه خود گفت: ما در برابر بهترین بازیکنان جهان بازی می‌کنیم و برای تقابل با آنها آماده خواهیم بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها