ساپینتو بعد از شکست برابر سپاهان چه گفت؟

کد خبر: 1199849

سرمربی تیم فوتبال استقلال پش از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم.

ساپینتو بعد از شکست برابر سپاهان چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال پش از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم.

در سومین دیدار روز نخست هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم اصفهانی خاتمه یافت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان گفت: دیدار خیلی خوبی بود بین دو تیم خیلی خوب. البته فوتبال خوبی بود اما خیلی زیبا نبود. ما در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته حریف هم موقعیت هایی داشت. با وجود جنگندگی که داشتیم کیفیتی که می‌خواستیم را در نیمه اول نداشتیم. با این حال نتیجه نیمه اول خوب بود.

وی ادامه داد: به نظرم بعد از اینکه گل خوردیم، با چند تعویض بازی را واقعا عوض کردیم. خوب بازی کردیم و گل زدیم. بعد هم یک پنالتی داشتیم. داور خطا روی محبی را نگرفت و به او کارت زرد داد. تیم حریف هم موقعیت زیادی نداشت. فقط چند ضربه کاشته داشت. یکی دو بار پشت محوطه جریمه ما موقعیت ایجاد کردند اما با توپ نمی‌توانستند وارد محوطه جریمه شوند و فرصت سازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با وارد کردن شائبه در مورد پنالتی گرفته شده برای حریف گفت: به بازیکنانم اطمینان دارم. در آن صحنه بازیکنان تماسی با هم نداشتند. البته یک ذره با هم تماس داشتند. داور هم در آن موقعیت نمی توانست ببیند که تماس داشتند یا نه. به نظرم داور دوباره از ما امتیاز گرفت. ما لایق مساوی هم نبودیم و فقط باید برنده می شدیم اما متاسفانه باختیم. این فوتبال است و داوران تصمیم گیرنده بازی هستند! شاید داور دید سوپرمنی داشت!

ساپینتو در واکنش به این پرسش که آیا هنوز به قهرمانی امیدوار هستید گفت: البته که هستیم. امتیازات زیادی تا پایان فصل مانده که باید آنها را بگیریم. با این که چند بازیکن مصدوم داریم اما رفتار بازیکنان خیلی خوب است.

وی در مورد گلی که علیرضا رضایی دریافت کرد و این که چرا به او در نیم فصل بازی بیشتری داده نشد، گفت: او دروازه بان خیلی خوبی است و من صددرصد به او اطمینان دارم. رضایی روی بدشانسی گل خورد. این که بازی بیشتری به او نرسید اشتباه من است اما مشکلی وجود ندارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها