گل‌محمدی: با حرف‌هایم دنبال گرفتن امتیاز نیستم

کد خبر: 1203671

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، حریف فردای این تیم بعد از تغییر سرمربی تحول پیدا کرده است.

گل‌محمدی: با حرف‌هایم دنبال گرفتن امتیاز نیستم

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس آنچه بر این تیم در دو دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک گذشته است را اوج بی‌عدالتی در داوری دانست.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: سفر به آبادان همیشه حس خوبی به من منتقل می‌کند و دیدن مردم خونگرم و باصفای آبادانی، باعث احساس خیلی خوبی در وجود همه ماست. آنها عزیز مردم ایران و لایق بهترین‌ها هستند. آبادان نماد استقامت و مقاومت است و به ارواح طیبه همه شهدایی که از ناموس و وطن ما دفاع کردند، درود می‌فرستم.

صنعت نفت در دفاع و حمله یک تیم کامل است

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی از آبادان آغاز شد، تصریح کرد: شهدا با رشادت خود اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست اجانب بیفتد. برای همه مردم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. بازی‌های زیادی از صنعت نفت دیده‌ام و این تیم بعد از تغییر سرمربی متحول شده است. صنعت نفت فوتبال خوبی ارائه می‌کند و در دفاع و حمله یک تیم کامل است.

با توجه به وضعیت جدول، هم ما دنبال امتیازات کامل هستیم و هم صنعت نفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه صنعت نفت تاکنون می‌توانست امتیازات بیشتری بگیرد، تصریح کرد: متأسفانه اتفاقاتی افتاد که این تیم امتیازات کمتری به دست آورد. صنعت نفت تیم قابل احترامی است و برای بازی فردا باید تمرکز بسیار خوبی در کار فنی داشته باشیم. با توجه به وضعیت جدول، هر دو تیم به دنبال امتیازات کامل هستند و باید تلاش زیادی کنیم تا به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

3 امتیاز فردا برای ما اهمیت زیادی دارد

گل‌محمدی دیدار صنعت نفت - پرسپولیس را تقابلی دیدنی با انگیزه‌های متفاوت توصیف کرد و گفت: امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم. متأسفانه با مشکلاتی که در دو هفته اخیر وجود داشت، بردی کسب نکردیم و سه امتیاز فردا برای ما اهمیت زیادی دارد. برای صنعت نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

در 2 هفته اخیر ضربات خیلی بدی از داوری خوردیم

وی راجع به تفاوت وضعیت باشگاه‌های صنعت نفت و پرسپولیس از لحاظ امکانات بیان کرد: همه باشگاه‌های ایران، از لحاظ امکانات شرایط خیلی خوبی ندارند. وقتی از باشگاه حرفه‌ای صحبت می‌کنیم، درباره امکانات باشگاه‌ها حرف می‌زنیم که امکانات فوتبال ما واقعاً کم است. در دو هفته اخیر ضربات خیلی بدی از داوری خوردیم. 9 بازی پس از جام جهانی 2022 داشتیم که با سند می‌گویم تیم من - یعنی پرسپولیس - در هشت بازی با مشکل داوری روبه‌رو شد.

شلوغ نکردم چون می‌خواستم داوران آرامش داشته باشد و تمرکز آنها به‌هم نخورد

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در این باره با هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه و فدراسیون فوتبال مکاتبه می‌کند، یادآور شد: ما در تعدادی از این بازی‌ها پیروز شدیم، اما می‌خواستم داوران آرامش داشته باشد و تمرکز آنها به هم نخورد. من در این دیدارها شلوغ نکردم، اما همیشه به بازیکنان و باشگاه گفتم وضعیت داوری به شکلی پیش می‌رود که نگران‌کننده است.

در 2 هفته اخیر اوج بی‌عدالتی در حق پرسپولیس رخ داد

گل‌محمدی با انتقاد از قضاوت داوران در دیدارهای پرسپولیس مقابل فولاد و آلومینیوم اظهار داشت: در دو هفته اخیر اوج بی‌عدالتی در حق پرسپولیس رخ داد و اتفاقاتی افتاد که باعث شد امتیازات زیادی از دست بدهیم. در این باره به‌صورت تلفنی و حضوری با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردم. پس از دیدار با آلومینیوم هنگامی که درباره بازی کردن با امیدها صحبت شد، حرف‌هایی زدم که عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم.

بازیکنان تیم امید پرسپولیس چیزی کمتر از بازیکنان تیم اصلی نخواهند داشت

وی با تمجید از امیدهای پرسپولیس تصریح کرد: اگر با بازیکنان امید پرسپولیس کار کنیم، آنها چیزی کمتر از بازیکنان فعلی تیم اصلی نخواهند داشت و تیم بزرگسالان پرسپولیس، جایگاه اصلی آنها در آینده خواهد بود. صحبت‌هایی مطرح کردم که وقتی ظرف روزهای اخیر بیشتر پیرامون آن فکر و تحقیق کردم، دیدم این یک بحث فوتبالی است و داخل نهادهای فوتبالی به مشکل خوردیم.

ارکان فدراسیون فوتبال باید نسبت به اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد، پاسخگو باشند

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: برخی‌ها برداشت خوبی از صحبت‌های من نداشتند و می‌خواستند برداشت غیرفوتبالی انجام بدهند. ارکان فدراسیون فوتبال باید نسبت به اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد، پاسخگو باشند. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که هر اتفاقی برای آن رخ بدهد. این تیم 45 میلیون هوادار دارد که آن را عاشقانه دوست دارند. نباید احساسات این هواداران جریحه‌دار و باعث شود آنها از فوتبال زده شوند.

ما فقط دنبال اجرای عدالت هستیم و نمی‌خواهیم از داوران امتیاز بگیریم

گل‌محمدی با درخواست از مسئولان برای رسیدگی به داوری خاطرنشان کرد: این حرف‌ها را نمی‌زنم که در بازی‌های آینده از داور امتیاز بگیرم و ما فقط دنبال اجرای عدالت هستیم. همه مربیان فوتبال می‌خواهند عدالت در حق تیم‌شان رعایت شود و کسی نمی‌خواهد داوری به نفع تیمش باشد. این حق همه تیم‌هاست و امیدوارم اتفاقات خوبی در فوتبال ایران بیفتد.

وی با اشاره به پتانسیل فوتبال ایران در رده‌های سنی مختلف بیان کرد: استعدادهای فوق‌العاده‌ای در رده پایه داریم و باید برنامه‌ریزی خیلی خوبی داشته باشیم که فوتبال ما پیشرفت کند. باید امکانات لازم را در اختیار همه باشگاه‌ها قرار بدهیم تا پیشرفت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد غایبان تیمش برابر صنعت نفت عنوان کرد: فقط بیرانوند محروم است و مصدوم نداریم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها