صعود آبی‌ها با تعویض‌های طلایی ساپینتو

کد خبر: 1206130

استقلال با گلزنی در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار با قوی سپید انزلی، خودش را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال رساند.

صعود آبی‌ها با تعویض‌های طلایی ساپینتو

استقلال با گلزنی در ۲۰ دقیقه پایانی دیدار با قوی سپید انزلی، خودش را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال رساند.

تیم استقلال از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه)، در ادامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه آزادی، مقابل ملوان بندر انزلی صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

ارسلان مطهری و آرمان رمضانی که هر دو به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند، در دقایق 74 و 79 دروازه ملوانان را گشودند و صعود استقلال به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی را قطعی کردند. این سومین پیروزی استقلال در سال 1401 (دو برد در لیگ برتر و یک برد در جام حذفی) مقابل ملوان بود که این بار با تعویض‌های طلایی ریکاردو ساپینتو رقم خورد.

استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (46 - امیر ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری (70 - آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی (85 - سجاد شهباززاده) و محمد محبی (85 - امید حامدی‌فر).

ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی (19 - مصطفی نائیج‌پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، سجاد بازگیر، مهران احمدی و سهیل فداکار.

داور: پیام حیدری

اتفاقات مهم این مسابقه به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 19: عبدالله حسینی پس از مصدومیت شدیدی که با آن مواجه شد، جای خود را به مصطفی نائیج‌پور داد.

    بیشتر بخوانید

        ساپینتو: احترام همیشه اولویت من است

دقیقه 26: مسعود زائر کاظمین پس از عبور از یک مدافع استقلال، وارد محوطه جریمه آبی‌ها شد و توپ را برای سایر مهاجمان ملوان ارسال کرد که این توپ در دستان سید حسین حسینی آرام گرفت.

دقیقه 32: پس از اینکه قایدی در آستانه ورود به محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد، مجید عیدی روی او خطا کرد و با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

دقیقه 34: پس از برخورد ضربه محبی به دیواره دفاعی ملوان، قایدی توپ را به سمت دروازه ملوانان شلیک کرد که این ضربه با اختلاف از بالای دروازه قوی سپید به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 52: نبرد هوایی مجید عیدی و ابوالفضل جلالی، با ضربه آرنج عیدی همراه شد که این برخورد باعث شد مدافع ملوان بندر انزلی با دریافت اخطار دوم، از زمین اخراج شود.

دقیقه 54: مازیار زارع که به شدت نسبت به این تصمیم داور مسابقه معترض بود، با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد.

دقیقه 58: شوت آرش رضاوند با اختلاف از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال روزبه چشمی ضربه رو به عقب محبی را به دنبال داشت تا توپ مقابل پای آرمان رمضانی فرود بیاید. ضربه مهاجم استقلال هم با ضربه سر نائیج‌پور مهار شد و توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. در ادامه رافائل سیلوا به توپ ضربه زد که ضربه‌اش با اختلاف کمی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 74: رضاوند ضربه کرنر را روی دروازه ملوان فرستاد که محبی توپ را با سر به ارسلان مطهری رساند. ضربه نخست این بازیکن روی خط دروازه ملوان به سعید کریمی برخورد کرد، اما مطهری در ادامه توپ را گرفت و دروازه خالی ملوان را باز کرد.

دقیقه 79: ارسال ابوالفضل جلالی از مدافعان و دروازه‌بان ملوان عبور کرد و روی سر رمضانی فرود آمد که او توانست با ضربه سر، توپ را به تور دروازه قوی سپید بچسباند.

دقیقه 83: ارسلان تفضلی با خطایی که روی محمد محبی مرتکب شد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 89: شوت زیبای صادق بارانی با واکنش زیباتر سید حسین حسینی وارد دروازه استقلال نشد.

دقیقه 7+90: نام آرمان رمضانی مهاجم استقلال در بین اخطاری‌های این بازی به ثبت رسید./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها