سرمربیان بعد از پایان بازی چه گفتند؟ | مورایس: دوست‌داشتیم برنده شویم

کد خبر: 1207901

سرمربی سپاهان بعد از توقف تیمش مقابل آلومینیوم اراک، تساوی در این دیدار را منصفانه دانست.

سرمربیان بعد از پایان بازی چه گفتند؟ | مورایس: دوست‌داشتیم برنده شویم

سرمربی سپاهان بعد از توقف تیمش مقابل آلومینیوم اراک، تساوی در این دیدار را منصفانه دانست.

سپاهان بعد از شش هفته پیروزی در نهایت در دیدار با آلومینیوم در اراک به تساوی یک بر یک رضایت داد. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان گفت: در صورتی که از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. با این حال مساوی منصفانه بود.

مورایس افزود: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. ابتدای بازی به حریف موقعیت دادیم و آن‌ها هم به خوبی استفاده کردند و گل اول را به ثمر رساندند.

مورایس ادامه داد: نتیجه بازی منصفانه بود البته دوست داشتیم برنده بازی باشیم. آلومینیوم هم تیم خوبی است که در میانه‌های جدول جای دارد و آمده بود امتیاز بگیرد. خوب دفاع کردند و در دقایق ابتدایی هم به گل رسیدند./ایسنا

مطهری: روی شگردمان به استقلال گل زدیم

سرمربی نساجی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، نساجی و استقلال امروز(سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به هواداران خوب‌مان دست مریزاد می‌گویم. آن‌ها از دقیقه یک تا ۹۰ ما را رو به جلو هل دادند. جا دارد دست تک تک آن‌ها را ببوسم. بازی فوق‌العاده تاکتیکی بود. ما در شروع روند خوبی نداشتیم و تحت تاثیر استقلال بودیم. هرچه گذشت تیم‌مان شرایط خودش را پیدا کرد.

او افزود: با صحبت‌های بین دو نیمه تیم‌مان بهتر شد اما با یک اشتباه فردی گل خوردیم اما پس از گل خوب شدیم و روی یکی از شگردهای‌مان یعنی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: ما سیستم‌مان را عوض کردیم و توانستیم بازی را در دقایق زیادی کنترل کنیم. در بخش انتقال‌ها توانستیم به استقلال ضربه بزنیم و برنده باشیم. از این که با استقلال مساوی کردیم، راضی نیستیم. بازیکنانم در رختکن ناراحت بودند اما به تک تک آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. من از آن‌ها راضی هستم ولی می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به همه ارکان باشگاه هم خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش بیش‌تر از شوت از راه دور استفاده نمی‌کنند؟ گفت: این جزو پلن‌های بازی ما است. یک موقع‌هایی این فضا را پیدا نمی‌کنید. تیم‌های حریف هم ما را آنالیز می‌کنند. بخشی از آن را قبول دارم که ما باید بیش‌تر کار کنیم ولی بخش دیگری به خاطر مسائل تاکتیکی است که تیم حریف مانع از ما می‌شود. من زمانی که بازی می‌کردم هم عاشق شوت زدن بودم. یک زمان‌هایی به خاطر فشردگی حریف نمی‌توانیم از این پلن استفاده کنیم.

او درباره قضاوت عرب براقی بیان کرد: من یک آدم واقع‌گرا هستم. هر زمان باختم اما داور خوب بوده،‌ گفتم. در بازی رفت یاسر همرنگ داور بود. با این که باختم از او تشکر کردم. الان هم فکر نکنید که چون بازی مساوی شده، می‌گویم. آقای عرب‌براقی از یک خانواده فوتبالی است بنابراین داوری او بی‌نقص بود. آقای قایدی هم بچه بوشهر است و چون شیرجه زدن و دایو زدن را بلد است، در آن صحنه دایو زد.

سرمربی نساجی در پایان درباره تعویض علی داوران به عنوان هافبک دفاعی و اضافه کردن نیروی تهاجمی به تیمش توضیح داد: جوانان تیم من در مسیر پیشرفت هستند. علی داوران در دور رفت کم بازی کرد اما الان بیش‌تر بازی می‌کند. همیشه این‌طور نیست که وقتی بازیکن بد بازی کرده و تعویض کرده است اما بعضی اوقات به خاطر تغییر تاکتیک است. ما می‌خواستیم تهاجمی‌تر شویم که علی داوران را به بازی فرستادیم. این تعویض تاکتیکی بود. کسانی که فلسفه من را می‌شناسند می‌دانند که من فوتبال هجومی دوست دارم. ما مربیان همیشه با این چالش‌ها مواجه هستیم و باید در لحظات حساس تصمیم‌گیری کنیم. این که بعد از بازی اظهار نظر می‌کنند که مربی باید فلان کار را می‌کرد، باید در آن لحظات حضور داشته باشند.

رحمتی: ناراحتم چون مستحق برد بودیم

سرمربی آلومینیوم اراک بعد از متوقف کردن سپاهان با تساوی یک بر یک از عملکرد شاگردانش در بازی با سپاهان اظهار رضایت کرد و تیمش را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش ایسنا، آلومینیوم اراک با تساوی یک بر یک سپاهان را متوقف کرد. مهدی رحمتی در نشست خبری این بازی گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که با همه وجود از ما حمایت کردند و واقعا باعث دلگرمی ما بودند.

ناراحتم چون باید مستحق برد بودیم

وی ادامه داد: از سپاهان شناخت کافی داشتیم و ناراحتم به خاطر از دست دادن این دو امتیاز، چون مستحق برد بودیم و باید برنده می‌شدیم. دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود و به بهترین خط حمله لیگ موقعیت گلزنی ندادیم و چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم و بازیکنان ما تمام تمرکز خود را داشتند و بازی خوبی انجام دادند.

گل سپاهان کاملا اتفاقی بود

رحمتی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سرمربی سپاهان اعلام کرد آلومینیوم یک موقعیت گل داشت، گفت: در مورد نظر  ایشان دوست ندارم صحبت کنم ولی پیام نیازمند چندین موقعیت خوب را گرفت. در مجموع خوب بازی کردیم و منطقی بودیم. موقعیت‌های گل ما طبق برنامه بود و از روی شانش و اتفاق نبود. گلی که از سپاهان خوردیم کاملا اتفاقی بود و شاید قبل از گل روی شریفات باید خطا اعلام می شد.

خمز بعد از برد پرگل تراکتور: فاجعه بودیم، خوشحال نیستم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نباید بابت بردهایی که به این شکل به دست می‌آیند خوشحال شد.

به گزارش ایسنا، تراکتور در هفته بیست‌ویکم موفق به شکست دادن ۳ بر یک صنعت نفت در آبادان شد. پاکو خمز در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور اظهار کرد: این برد را به یکی از دوستانم که در دورانی به مدت ۳۳ سال مدیر برنامه‌های من بود تقدیم می‌کنم و همچنین به خانواده خودم این برد را تقدیم می‌کنم و بسیار ناراحت هستم که نمی‌توانم نزدیکشان باشم.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم افتضاح بودیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: خوشحال نیستم از اینکه بازی را به این شکل بردیم و این برای من کافی نیست. از بردی که امروز در نیمه اول به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم. باید شجاعانه‌تر بازی را کنترل می کردیم اما این ظرفیت را نشان ندادیم و نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برخلاف نیمه اولی که بسیار خوب بازی کردیم در نیمه دوم بسیار فاجعه بار بازی کردیم. بردهایی که به این شکل به دست می آیند نباید بابت شان خوشحال شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها